CLICK HERE FOR FREE BLOGGER TEMPLATES, LINK BUTTONS AND MORE! »

Tuesday, November 1, 2011

clerking clerking jgn tak clerking

baru pulang dari hospital untuk clerking patient since esok ward bakal digunakan oleh student medic untuk exam mereka, jadi xdpt la nak clerking patient pepagi esok sebelum bedside teaching bermula.

harini clerk patient renal colic. cik lah yg sngt sporting habis. boleh pulak lepas kitaorg tnya dia tu ni tu ni, dia pegi bukak cerita dia keje kat safeguard. sabau je la mak.

cerita dia pergi drive ke tengganu, kl, naik van kalis peluru tuh.. pasal kutip duit tol.. dan segala macam cerita lagi lah. xde masalah sangat masa clerking dia tadi. sebab dia sangat cooperative.

lepas clerk cik lah tu pergi tengok buku kemasukan pesakit dalam wad. buku besar gabak. log book paling besar pernah aku jumpa. sebelah buku besar tu ade sebakul kecik berisi tag nama untuk patient yg selalu patient pakai kat tangan tu.

aku ckp kat amal, "amal, tengok tu. rasa mcm nak ambik satu. boleh tak?" sambil buat muka xsabar nak ambik tag tuh. amal gelak. xsangka aku teringin nak bendalah tu. ye lahh weh tengok patient pakai cambest je.

sambil cover dengan file, aku curik satu. kikikiki......

masya-Allah izzati!!! ape kejadah yg kau buat nih?? pencopet tag patient!! hahahahha.... banyak kot tag tuh. kalau ambik satu je, xde effect pape kot. kan kan kan?? *wink wink*

esok planning nak pergi derma darah dengan amal. adakah dj bakal ikut serta? kita tungguuuuu.......

okeyh sebab nak derma darah jadi kena tido awal. kalau tak cukup rehat, nurse tuh tak bagi derma. ouh ouh first time tuh nak derma darah. tak sabarnyeeee!! tapi jarum?? darah?? wawawawawa.....










sedang menghabiskan baca buku To The Moon And Back by Jill Mansell. if only Zack McLaren exist in the real world, i'd pray to God to made him mine

2 other fingers talking:

H A N said...

'pencopet'

habis seberanglah words ang, hahahaha...

rajin sangat kan...aku tag ang...

proceed sini :

http://hanifborhanchanglun.blogspot.com/2011/11/tudiatag-tag-tag.html

enjoy :p

Farah Azmi said...

wahh dah lama aku tak post jwb2 soalan nih. okeyh2.. nnti esok aku buat since harini ad post pasal pegi derma darah tadi. nnti esok xde cerita pulak.

Post a Comment