CLICK HERE FOR FREE BLOGGER TEMPLATES, LINK BUTTONS AND MORE! »

Thursday, February 23, 2012

my life is miserable without.......




MY PHONE!!!!


tulun!! kembalikan kesejahteraan phone aku.. pls pls pls...

wahai phone, sila jgn buat perangai pelik. God sake kau baru setahun lebih kot, xkn nak aku beli lain? gila?? im not ready to buy a new one. not even planning to get one.

tolong jgn buat hal.. aku tengah resah gelisah xdpt check info patient. tengah serabut kepala otak mcm mn nak organize hidup seharian. xbley duduk diam xdpt hantar n terima mms. warghh stress!! stress!!

currently guna fon sarah. im so not a fan of touch screen phones. i fumble a lot but still trying my best. i desperately need my BB back!!

tetiba bila perasan kegunaan phone aku mostly untuk organize hidup, check timetable, appointments, events, baru aku perasan, aku ni mcm org tua dh keje yg mostly guna fon untk kegunaan kerja. haishh.. bakal 23 thun.. mmg btl2 dh start rasa tua..

phone, sila dengar rintihan hati saya yg gundah gulana ketiadaan kamu... hidup xde kau lagi miserable dari hidup xde bf. seriously!











kalau phone xdpt diselamatkan, mcm mn??

2 other fingers talking:

H A N said...

Amboih,jeles dia nanti :p

Farah Azmi said...

xpe aku rs dia xkisah sbb klu xde fon dia xdpt msg aku. ye dak?? =P

Post a Comment