CLICK HERE FOR FREE BLOGGER TEMPLATES, LINK BUTTONS AND MORE! »

Monday, June 4, 2012

tak ADIL betul..

kepada sesiapa yg belajar jurusan pergigian, sila teka ape yg pelik/xnormal nya dgn set denture nih...


skrg ni kalau dekat UIA semua sibuk nk exam final. bebudak hostel aku dah hangkut2 barang nak pindah bilik sebab kena halau dek mahallah ofis. alasan? pemain SUKMA nanti nak stay kat UIA, hostel kteorg kena dikosongkan. jadi tempat pemain2 nih tido melepas penat setelah bermain demi sekeping atau berkeping2 medal. cis!!

aku pun kena blah dari bilik yg dah jadi tempat bertapa aku sejak 3 tahun yg lalu. hoii mane boleh! kat sini dah penuh dgn bukti2 jenayah aku, sesuka hati je nak suruh aku keluar. takpe2 aku cool. aku kuar, aku kuar..

tapi tu semua bukan penting pun. aku x ambik port dgn tu semua. yang aku kisah sekarang.....


KENAPA SEMUA ORANG DAH NAK HABIS BELAJAR NIH?????


korang blaja ape nih kejap sangat ni woihh?? penipu gile! ini tidak adil sama sekali. (drama cerita melayu bermula lagi)

semalam kawan aku cerita esok paper last dia. kira lepas ni seumur idup dia dah xyah nak ambik exam dah. dah merdeka se puas2 nya. DENG! harini jugak ade kawan aku yang nak pegi interview ngan rektor UIA sbb nak jadi lecturer kat UIA PJ. APE KESSSS????? kawan aku dari UK dah nak balik tanah melayu for good minggu depan.. GILLE??? dan harini juga encik daniel azere punya last paper forevaa. LAGI XBLEY BLAH!! tu belum kira member2 aku yg dah keje, beranak pinak bagai... hey hey semua org xdibenarkan grad selagi aku xgrad okey. xboleh xboleh..

x aci betul... ade ke grad sorg2 sanggup tinggalkan aku terkontang-kanting kat sini buat denture patient, korek2 gigi patient. sampai hati korg. xmau kawan....sampai disember. hemph!

tengah sedap semua duk happy dah nak grad bagai, aku kat sini lagi menghabiskan sisa-sisa hidup kat UIA ni.. bila aku nak habis ni? kenapa 2 tahun ni lama sngt? kenapa aku kena belaja sampai 7 tahun??? kenapa??? kenapa?? kenapaaaaa???

pagi tadi sebelum gerak balik ke UIA, mama menepek make up pada muka dia kat bilik aku. aku cakap kat dia, aku malas nak balik. mama kata bagus, "jadi suri rumah." Aku cakap kat mama kawan2 aku semua dah nk habis belajar, semua dah nak grad tapi aku je tinggal sorg2.. (tipu la tu, ade jugak org lain xhabis study lg) mama kata, "semua dah habis belaja ehh? tinggal nak ambik gaji je ehh??" haah... tinggal nak ambik gaji je..

pastu mama kata satu ayat yg aku mmg dah xbley nak bagi alasan lain. ayat yg kalau org lain cakap pun aku dah xreti nk kata ape.. nak kata betul pun xboleh, nak kata betul pun serba salah. last2 aku senyap je.. mama kata, "awk pun nnti tggu ambik gaji jugak. tapi tengok la beza gaji nya dgn diaorg."

seriously, sape yg rasa2 nak kawen dgn aku, kalau korang xbagi aku keje lepas kawen nanti, mmg aku mogok lapar 3 bulan. penat2 aku belaja 7 tahun, sakit2 badan segala bagai, sesuka hati je suruh aku xkeje. penat tahu jadi student dentistry nih. tak caye try sndiri la brader!!


ok ok drama melayu sudah tamat. nak sambung buat keje. bye!





dah seminggu lebih x main the sims.. sedih woooooo...... =(

8 other fingers talking:

H A N said...

Dan dah habis ke??? Suruh dia datang Kuantan belanja kita makan kat Tanjung Lumpur, hahahaha... Best tak idea aku? Hahaha...

Khairina Ridzuan said...

LOL

Farah Azmi said...

anep- dan practical ujung bulan ni, tp blaja n exam xde dah.. aku setuju!! cari sata kat poksu skali!! jyeahh...

Farah Azmi said...

kayna- eh eh ehh... suke pulak dia ye? =P

Diya said...

xde 2nd molar

Farah Azmi said...

cik DJ- AHA!!!hah ye lah tu. betul lah tu. seperti kata cik asri =P

srikandimadinah said...

awat 27 hilang?

Farah Azmi said...

hehe.. bukan 27 je awe, 37 skali.. sebab ridge bawah dah xcukup tempat nak susun 37, so 27 pun terpaksa di-'hilangkan' lah...

Post a Comment