CLICK HERE FOR FREE BLOGGER TEMPLATES, LINK BUTTONS AND MORE! »

Tuesday, March 23, 2010

SWIMMING


berenang-renang dia kolam renang,
terlupa membawa google,
alamatnye kena lah sewa dgn tmpt swimming tu RM1..
google yg xbrape best tapi better than nothing kan?



gmbr ni diambil semasa aku cakap, "suuuuduuuu....."




DJ, dinie, farahah n amal.

petang tadi aku g swimming dengan member2 aku. kul 630 gerak dah dari uia. hari ni gerak awal dari biasa sebab kitaorang ada hal pukul 9. amal ada study group, aku dan dinie ada meeting. ada 2 org pendatang baru dalam kelab renang kitaorang namely FARAHAH dan DJ. welcome girls =P

so lepas makan tu, kami semua g makan kat mamak. macam biasa. dan order macam2. teh tarik 5, megi goreng 2, roti bom, roti banjir, roti planta. tiba2 dinie n farahah nak tambah meal. roti banjir lagi satu n farahah nak mee goreng mamak. bapak ahh budak2 ni.. mencekik ke ape?

anyways pas swimming tu g meeting. penat gila. skrg ni pun dah ngantuk gila. tapi before tido, buat kerja sket, upload gmbr g kuar tadi kt facebook. skrg ni aku ngantuk gila and penat gila so aku mau tidur.

ad sket gmbr yg aku larat nak upload.
till then mateys
good night
daaa....




0 other fingers talking:

Post a Comment