CLICK HERE FOR FREE BLOGGER TEMPLATES, LINK BUTTONS AND MORE! »

Sunday, March 21, 2010

YOU are a DEAD MEAT

SUNDAYS... i hate Sundays... here are the reasons:
1- tomorrow would be MONDAY. happy Tuesday everyone.
2-i have to get back to college.
3- leave my lovely home
4- start study

so bila dah kat rumah tu, tak buat kerja lah aku jadinya kan? duk main kucing.... tengok tv.. makan.. main ps2.. meronggeng macam haram..

sepatutnye aku ada banyak je keje yang kena buat. tapi ye lah... living in denial kan? malam ni pukul 9 patutnye aku ada meeting bendahari semua biro DENSS. financial report tak siap lagi. duit tak kira lagi. untung rugi tak update lagi. dengan sedare nak datang lagi... so aku dengan kelam kabutnye buat la report tu... tiba2 ad msg bgtau...

salam, meeting treasurer pada malam ini postpone ke hari esok, 22nd march 2010. segala kesulitan amat dikesali.

amat dikesali WAKLOOO. aku dah putus nyawa buat benda ni baru ni kau nak bagitau meeting postponed? ok cool. xperlu aku nak rushing balik hostel. tibak2 ad pulak satu message masuk lagi.

salam, memandangkan meeting treasurer dibatalkan, kita akan discuss dental public health presentation malam ni pukul 9 di cf bro. esok kena hantar both soft and hard copy for both essay and power point assignment.

WAKLOO!!!!

mati lah aku kena siapkan semua bendalah tu. slide haram satu pun tak siap lagi. essay mujur dah siap. esok dah submission. bila nak print segala? kau nak mampus? tu lah.. awal2 tak nak buat. last minute jugak baru nak buat.

baik jadi aku pun balik umah dengan pantasnya. singgah bank dulu sebab kena bank in duit sket kat akaun org sbb aku ad beli seluar kat online boutique. balik tu terus g cf bro. discuss presentation tu.

tibak2 ad sorang mamat ni datang.. budak class aku gak, sayf namanya. dia tanya...
"fara, do we have tilawah test tomorrow?"
aku, "what? i donno."
sayf,"ustaz told us during the previous class. u remember?"
aku,"no. alamak... nk skip class esok boleh x?"

just perfect!! tak tidur malam lah aku. buat slide show, study untuk test esok. perfect!!

kan saya dah bagitau, saya suka hari Ahad dan Isnin.

0 other fingers talking:

Post a Comment