CLICK HERE FOR FREE BLOGGER TEMPLATES, LINK BUTTONS AND MORE! »

Saturday, February 5, 2011

nosebleeder




tolong.
aku jatuh cinta pendengaran pertama.

senyumanmu.
membuatkan aku mengenali apa itu rindu
kuharap kau mendegar lagu yang kugubah
untuk ceritakan kisah hatiku

tidak pernah ku rasa begini
tidak pernah hati ku terasa

(chorus)
kau satunya
satunya insan yang kuharapkan belaian.
kau satunya
segala-gala.
kuingin hadir di dalam hatimu.
kau disisiku.

jika ku jauh darimu
ingat nadaku di setiap hari-harimu
dan jikaku pergi
rindukanlah aku
doakanlah aku
kenangkan lah aku

tidak pernah ku rasa begini
tidak pernah hati ku terasa

(ulang chorus pulak)
kau satunya
satunya insan yang kuharapkan belaian.
kau satunya
segala-gala.
kuingin hadir di dalam hatimu.

selagi ada rasa agungku
kukan selalu merindui senyumanmu
selagi ada rasa agungku
kukan selalu merindui senyumanmu

(ulang chorus)
kau satunya
satunya insan yang kuharapkan belaian.
kau satunya
segala-gala.
kuingin hadir di dalam hatimu.
kuingin hadir di dalam hatimu.
kuingin hadir di dalam hatimu.
kuingin hadir di dalam hatimu.



credit to TNZ sebab promote band ni. im lovin it =)

0 other fingers talking:

Post a Comment