CLICK HERE FOR FREE BLOGGER TEMPLATES, LINK BUTTONS AND MORE! »

Wednesday, March 9, 2011

kisah cuci cermin kereta

mak cik ni kalau test JPJ fail, parking xmasuk betul2 dlm kotak =P


korg ingt tak kadang2 tu kalau gi stesen minyak je ade je org stesen minyak tu tolong bersihkan cermin kereta? alaa... yg mcm kat atas tu..

haritu pergi mana ntah ngan filani, dia isi minyak kat stesen minyak pertonas kat IM nun, pas tu tgk ade org cuci cermin kete mak cik depan ni. aku pun jadi teringat masa aku kecik2 dulu, suka betol kalau mamat bangla cuci cermin keta bapak aku (skrg dh besar sikit okeyh)

masa aku dh tua bangka ni dah jarang dpt peluang atau kesempatan untuk dicuci cermin keretanya. kete mak aku, kete amal, kete sape2 la. tapi zaman kecik2 dulu naik kete ngan abah slalu gak dia cucikan cermin depan tu.

kalau pergi stesen minyak part cuci cermin yg paling aku suka skali. bila mamat bangla tu celup pencuci cermin dlm baldi pas tu wipe kat cermin, pas tu ade air kat cermin tapi tak basah kena kat aku sebab aku duk kat dalam kete. bila tgk air tu rs eksaited gila nak mati ibarat pass exam la kiranya sekarang. biasa la kan budak2, semua benda pun nak eksaited.

kadang2 aku saje xbagi abah cuci kereta sebab nak mamat bangla tu cuci cermin kereta. pas tu mcm org batak jakun gila masa dia cuci cermin. ada satu masa tu, bila mamat bangla tu tak cuci cermin keta aku jadi sedih gila. moyok je muka sebab hajat ikut abah isi minyak sebab nak tgk bangla cuci cermin, tapi dia pulak xnk cuci. dush dush!!

ape salahnye cuci cermin kete bapak aku even bersih?? asal skrg dh xde org nk cuci cermin kete kalau dtg stsen minyak? aku sedih tau =(






aku tak suka dgn perangai kau yang macam lalang tu. yang kononnya suka akan sesuatu tapi pada asalnya tak pun. tapi sebab seseorang kau tetiba suka pulak. kau apesal? tak de pendirian hidup ke?

0 other fingers talking:

Post a Comment