CLICK HERE FOR FREE BLOGGER TEMPLATES, LINK BUTTONS AND MORE! »

Tuesday, March 15, 2011

kau kat mana?


aku serabut
serabut sangat
kau kat mana?
aku nak story dekat kau ni
oh aku lupa
kau dah takde untuk dengar cerita aku

kau kat mana?
aku nak gelak macam dulu
aku nak gurau kasar macam dulu
kau kat mana?
aku tangah tension ni
kan dulu kau selalu buat aku lupa kejap problem aku
tapi sekarang
kau kat mana?

aku sorang sorang
segala sakit pedih aku simpan sorang
cerita suka pun aku simpan sorang
kau ape cerita?
kau kat mana?

silapnya aku
salahnya kau
dan sampai sekarang aku nak tau
kau kat mana
sebab aku rindu kau sangat

aku rasa betul orang cakap
kalau kita hilang barang tu
baru kita hargai barang tu
baru kita sedar betapa penting
orang tu pada kita
aku hilang kau
kau penting dalam hidup aku
itu aku tahu
dari dulu lagi
jadi boleh kau bagitau aku
kau kat mana?

aku rindu
aku tunggu
sampai kau sampai pada aku
sebab kau macam thirsty hippo yang serap lembap
cuma kau serap serabut kepala aku
serabut kepala aku dah tahap moksya
tolong aku cepat
kau kat mana?






seriously. it hurts, literally.

0 other fingers talking:

Post a Comment