CLICK HERE FOR FREE BLOGGER TEMPLATES, LINK BUTTONS AND MORE! »

Friday, May 6, 2011

rehat otak

dah lama gila lah kan aku tak update blog ni gara-gara exam pro yg sungguh menyeksakan. adeihhhh.... tak terkata seksanya jiwa raga dan mental serta emosi. sakit kepala dah 4 hari berturut-turut. panadol dah aku telan ntah brape bijik tapi still xde kesan. actifast tak actifast semua aku sebat. haram xde yg berkesan. nak aku ambik diclofenac ke? mampus GI disturbance pulak.

anyway aku xmau cite ngarut2 lebih2. kita layan gambar okeyh? ni dari siri koleksi gmbr dlm fon. kualiti nya mmg xsetanding dslr badruddin ghazali atau sayf la kan. xpe janji berfungsi, boleh ambik gmbr dari xde lansung nak berfungsi.

so... layan......

(sambil dgr lagu fergie-big girls dont cry)





drawing dlm kelas. isnpired from Sydney White movie starring Amanda Bynes


another doodle dlm kelas. hasil kerja kira2 3 hari termasuk warna2 tu.



jalan kat kuantan by-pass area bukit rangin-permatang badak. rainbow. org tua2 kata jgn tunjuk dgn jari telunjuk, nanti jari kudung. hah pas ni ade bran nak tunjuk guna jari telunjuk??



again, kuantan by pass depan taman pertanian jubli perak. paip air JBA bocor. ni kalau buat mandi sedap. habis hilang segala kotoran degil.



troli pun kena daftar sekarang.
tempat: Jungle Food Court


kalau gi sini, mkn nasi kukus juna. sedap. berbaloi2. nasi, kuah2 dia, ayam goreng suku baru rm6.50. kenyang tiada tandingan. ade juga Murtbak Mengkasar Haji Din yang hari tu aku gi makan ngan amal kat pekan. harga sekeping Rm6.00. dan aku slalu makan sizzling mee kat sini. boleh la takat nak lepas gian. cukup rasa semua. xde la mengecewakan rasa dia. try lah dtg sini. boleh tahan la food dia.



drawing by amal. juga doodle semasa keals. ish3... org dlm kelas belajar kau melukis macam2..



label kabinet kat klinik gigi sk permatang badak. spray hanpis okay. bukan hand piece. =P


ni kalau dah signal besar gabak mcm ni, kau tak nampak jugak mmg aku tak tau nak kata ape. kalau P.Ramlee tu dia dah kata tinggal lg 2 jumaat je tuh.




okeyh tu saje kali ni. dah lama nak post pasal gambar ni. tapi kita kumpul dulu la baru post kan. baru la cambest sket. (kot). lain kali aku kumpul gambar lagi n post lagi. ntah brape lama lagi aku pun tak tau la. wuhuhuhuhu....

okeyh beybeh. dah malam. mata ngantuk. katil panggil. aku chow dulu. slamat malam semua!!






asal dua tiga malam ni macam banyak nyamuk??
dan ohh, terbayang kamu di mana-mana.

0 other fingers talking:

Post a Comment