CLICK HERE FOR FREE BLOGGER TEMPLATES, LINK BUTTONS AND MORE! »

Tuesday, January 31, 2012

ikut bunda ikuuttttt!!!

beberapa bulan lepas aku dpt tau kwn aku ade masalah visa nak ke france.. aku xde la terkejut beruk sangat. buat derk je lah..

tetiba arini aku dpt tau one of my engineering friend is going to France for 6 months for her final project. (sekali dgn member yg ad prob visa tuh)

kau gila ke hape???? 6 months for final project in France! ape kat tanah melayu ni xbley buat ke?? (ayat berbaur jealousy. deng!!)


bila tau dia nk gi dh lg 2 minggu, aku teringat satu benda. Julia Child!!! ouh ouh french cuisine mmg awesome klu la aku dpt blaja. buat beef bourguignon seperti cara julia child mcm cte julie n julia tuh. double triple awesomeness!!

dan lagi satu benda yg mengingatkan aku pasal france adalah cerita dibawah ini...


wohohoho... ini cerita legend kot zaman aku skolah dulu. member bwk cd, pinjam cd discman ntah ape mende nama dia aku pun xingt kwn aku punya, pastu gi pasang kat tv kat DS. pastu tengok ramai2.. mmg legend time tuh. semua pakat nak balak paling kurang mcm adit. semua pakat speaking indon. jadi demam eiffel im in love kejap barang 2-3 bulan.

aeman, aku nak ikut kau bley? aku dulu pun budak engin kot!! ngeh3...
anyhow aku harap kau selamat pegi, selamat pulang, final project mampu disiapkan dan jgn nakal2.







one month old and still counting =)

3 other fingers talking:

Azreen Rahman said...

bon apetitttttttttttttttttttttttt..hehe

Mohd Filani Bin Mohd Fauzi said...

kalu da kemaruk sgt nk gi france, kat mesia pon hade kat bukit tinggi tu ha. ko nak mastautin kat sne jual sayor pon xpe.

Farah Azmi said...

dede- bon apetittt!! =P

lani- kalau kemaruk, pegi yg real trus la derrr... yg jual sayur tu kau. bkn aku xtau kau tu supplier daun pisang kat kdai2 mamak area2 gombak tuh. pooodahceytt!!

Post a Comment