CLICK HERE FOR FREE BLOGGER TEMPLATES, LINK BUTTONS AND MORE! »

Thursday, January 5, 2012

what have you done??

tadi petang pergi berenang-renang ke tepian setelah berkurun tak pergi lepas gian kat swimming pool uia. aku dan DJ tunggu amal kat bwh. pas amal turun, masuk kete dia. then dia check botol air dia.......

air kosong????

muka dia time tuh mmg legend gila!! classic habis! muka aku-terkejut-air-penuh-satu-botol-besar-tetiba-hilang-mcm-tu-je. belek2 botol rupanya botol tu pecah.

bukan sebarangan pecah. pecah kat bawah baek punya. bukan retak, tapi berlobang terus. seperti dibawah ini.

botol dan serpihan botol dan tuan punya botol

aku pun boleh tahan terkejut gak tengok lubang kat bawah botol tu. pelik mcm mn boleh dia pecah sedangkan bahagian tu meangkung kot! maka aku pun buat muka aku-terkejut-ape-buat-botol-tu-jadi-mcm-tu??? speechless man! the only thing that came out of my mouth were "what have you done????" pastu satu kete gelak. dan pelik. seriously.

mcm mn botol tu boleh pecah berlubang kat bawah tmpt dia melengkung tu? ade sape2 boleh explain sket knape? i xblaja materials lah u, i xtau =P

lepas ni amal bakal mencari botol air yg ntah ke brape dah aku pun tak tau. kalau tak pecah/putus tali mesti sebab hilang/tertinggal kat mana2.. *sigh*



jadual exam dah keluar. aiyoyoooo....










nk buat ape ye weekend ni? study? ortho? tido?

0 other fingers talking:

Post a Comment