CLICK HERE FOR FREE BLOGGER TEMPLATES, LINK BUTTONS AND MORE! »

Tuesday, April 17, 2012

its never too LATE

HUWARGHHHH!!!!



aku stress la gile! kepala dah macam nak pecah. kau pegi main jauh-jauh la reti bahasa ke tidak?



GM GS mmg macam haram-jadah-menatang-ape-kau-tnaya-aku-nih paper dia semalam dan harini. paling drama jawab paper GS. chest x-ray makhluk mane yang kau cekau bantai bagi kat kteorg tadi? haram tak pernah jumpe! bagi soalan sikit punya pelik, tapi masa nak jawab cuma 2 minit?? hilang kewarasan ke ape??? logik sikit wehh..

gila kau kalau pro nanti mcm ni confirm aku terjun bangunan lepas jawab exam. terjun tingkat 8 HTAA tuh stress.

betul ke aku ambik dentistry nih? betul ke? betul ke? kenapa medical subject xbley nk bersimpati dengan aku? mmg i dont fit to be a medical student after all i guess.. bagus lah, mmg xberminat pun. kasi free pun takmau lah.

nak tuka course boleh x?


serious?? seriously??? seriously?????




huwarghhh aku benci kau GMGS. kenapa kau jahat sangat. kalau tak kerana kau aku bahagia je study 8 subjek dental. stress study subjek dental lain dengan study subjek medical tahu??? dah tu kalau fail GMGS kena repeat satu tahun. repeat sebab fail subjek medical, bukan sebab subjek dental. ini tidak adil..

its never too late to change course kan?











bebelan budak stress. exaggeration semata2.. sila jgn percaya..

0 other fingers talking:

Post a Comment