CLICK HERE FOR FREE BLOGGER TEMPLATES, LINK BUTTONS AND MORE! »

Sunday, April 10, 2011

pehh lama gila nak mati aku tak update blog nih. last update 15 march dulu. mmg lama gila la tu kan. bnyk keje kot time tu. masa bulan 3 tu mmg seyes xcukup masa nak bukak blog. nk online fb pun xde ms. aku yg slalu online suatu ketika dahulu pun masa baksis dulu ade la dekat nak sehari dua tak online. skrg ni plak jarang online sebab nak exam. n kengkadang sbb line internet x stable. so xdpt nk online slalu.

neway kali ni aku dah bukak log nih, aku nk cerita sket. nk update event rs mcm mmg berjela la aku nak cerita satu-satu. so aku upload gmbr (yg ntah bila nak habis upload aku pun xtau la) n aku cerita kt korg pasal gmbr tu.

ni nak promote event.

nnti pada sesape yg tak tau lagi tu, 22hb april smpai 1hb mei ni ade Pesta Buku Antarabangsa Kuala Lumpur kat PWTC. sesape gila buku tu boleh la dtg mengimarahkan program. dah dtg tu belikan aku komik barang se-kontena dua. kirim buku ngan kak chah satu sebab dia kata dia nak gi. aku xdpt gi sebab 3 mei aku aku ade professinal exam (dlm erti kata lain final exam la tu) so kena duk dlm uia je study.

lg satu benda nak promote,

tgk la Discovery Channel 2-3 hari ni. ade cerita pasal Pompeii: Back From The Dead, yang menceritakan tentang sejarah kota lama Pompeii zaman tamadun Rom kuno dolu-dolu yg ditimbus abu dan lava gunung berapi sebab kena balasan Tuhan atas perangai diaorg yg menjijiskan. kita boleh belajar sesuatu dari peristiwa tu. so jgn lupa tgk discovery channel (yg x subscribe, call astro cepat2. klu duk uia dtg kat library) 11hb april 2 petang ngan 16 april 11 pagi.



(ok jom tunggu gmbr di upload)








ok dh tunggu lama. internet lembab. see? ni yg aku malas nk online nih. kalau bawak laptop gi library alamat tak study la aku. dush dush!!

anyway kpd seniors 3rd year dentistry, gud luck untk exam pro yg tinggal seminggu je lg untk korg. study study!!






comel je bila sarah pergi rombongan skolah ke KL. aku dulu xde pun rombongan skolah. pergi mana2 pun sbb wakil skolah. =(

0 other fingers talking:

Post a Comment