CLICK HERE FOR FREE BLOGGER TEMPLATES, LINK BUTTONS AND MORE! »

Thursday, August 9, 2012

MENGANCAM!!


hekk ehh budak ni mengade betul. aku tepek batter tu kat pipi tembam tu kang baru tau. chumel la tu kunun?


sesungguhnya.... bila masuk bulan puasa ni, bagi warga2 kaki-masuk-dapur-mencomotkan-diri-dengan-tepung serupa haku nih (perasan kau nyah!!) bila time tengah bakor kek lah yg paling mengugat iman skali. time tu lah segala bau tuk nenek esen vanilla, coklat, susu bagai naik.

haihh... 2-3 hari lepas bau white choc mud cake.. sebelumnya peach cobbler (thnx untk cik DJ kita yg telah mengilhamkan aku untk membuat peach cobbler nih. nama kemain canggih, nk buat tu aki aku reti).. dan pada hari ini kita ade double choc mud cake.. geram nak potong tengok tengah dia mcm mn.. tp sebelum tu curah choc ganache separa likat kat atas.. tabur pulak segala tuk nenek almond.. terliur aku!!

mama dah order dia nak kek ape dan brape buku raya ni. tu xtermasuk yg dia nk bg kat kawan2 dia.. aigooo...







aku ingt kan, klu la aku ni xlepas jadi sorang dokter gigi (nak jadi nak jadi.. pls Allah pls....) aku ingt nak belajar camne nk buat kek pastu bukak kedai kek stok jual kek kawen havoc2 bertingkat2 tinggi melangit tu.. amacam, ok x? =D

2 other fingers talking:

H A N said...

amboih,dah siap nak fikir apa kalau tak jadi dentist,haha...aik,bukan ang nak kahwin ke? :p

Farah Azmi said...

alamak anep, buat kntoi ja... kawen tu..... jadi ke xjadi tetap nak kawen jugaksss.. choyy! =P

Post a Comment