CLICK HERE FOR FREE BLOGGER TEMPLATES, LINK BUTTONS AND MORE! »

Wednesday, September 19, 2012

post kasi muntah rainbow sebaldi

ini punya post, boleh buat kau rasa nak lempang aku beratus2 kali sambil kau muntah hijau 7 hari 7 malam. tapi ni aku nak bagitau sket.. ADE AKU KESAH?????

aku balik dari hospital tadi lebih kurang kul 1030pm mcm tu.. trus on lappy sebab nak buat keje2 ceti kelas sket.. pastu as usual bukak fb lah kan? kikiki... so aku bukak2 je tgk ade beberapa notification, msg dri skulmate aku, ngan 1 friend request. aku ingtkan junior classmate aku tetiba org lain.. pompuan. farah XXX nama dia. xde mutual friend. sape plak minah ni?

so aku klik kat nama minah tu.. ohh budak study BEN kat CFS rupanya, year 2012. baru je lg ni masuk uia pj.. bila baca tu trus aku terfikir "student nazriq kot!!" tapi mcm xsure la jugak.. 

aku msg Dan tnya dia kot2 la dia kenal minah tu.. kot lah kan.. mmg la pak cik tu xkenal sama itu budak. pastu demi nak mengesahkan instinct aku, aku msg nazriq, tnya ade x student dia nama minah tu. DIA CAKAP ADE!!!

ape lagi ter sentak aku!! ape ke jadah minah ni nak add aku?? kot nak stalk nazriq pun xyah la nak add aku. gi lah add awek dia, ye dak? kikiki... 

nazriq pun seperti aku xtau ape motif sebenar minah tu nak add aku kat fb. Dan lagi lah pelik. aku apetah lagi. tapi nazriq buat conclusion, mungkin dia (minah yg add aku tu) duk Google nama nazriq pastu blog aku terkeluar.. pastu minah tu duk baca2 blog aku dia pun rasa cam "sedap la pulak blog kawan Sir Nazriq ni. ala-ala blog Maria Elena lah. cuma blog Maria Elena lagi gempaks. aku nak add dia lah kat fb!!" (kikiki.... perasan tahap moksya dah tu kau!!)

ohh hai anda semua!! kalau xtahan baca sila ambik baldi tadah muntah rainbow anda ye.. kikiki... (gelak sopan tutup mulut.)

ohh perasan sangat kau tu jahh!! hihihi... xheran... bila lg nk perasan klu bukan sekarang.. sape lg nk angkat bakul yg kita masuk klu bkn kita sndri.. kikiki... org lain cuma tau mengutuk mengata tp kte sndri jugak yg selalu puji diri kita klu kita buat pape kan? ye dak? ke tu statement org perasan je? hihihhi...

okey, sape nak sign otograp aku? pat pat.. i'm not free all day! =P

anyway, terima kasih la kat Farah XXX tu sebab add aku xkira la atas sebab ape pun.. sebab mak cik tu aku ade idea nk tulis ape. kan lama pause dgn post lama.. sebab bnyk keje n idea dh pupus bila tetiba teringat nk tulis. hihi.. trima kasih ye.. 

okelah aku suda mau tido.. esok kena bgun awal pagi, untung la sape2 yg kelas start lambat tu.. boleh bgun tghari. gnite all!!







sekor2 henfon kemain canggih, iPad, tablet boleh kata sorang satu. kete kemain gempak. makan kat tempat mahal2. tapi bila bab dgn ilmu, nk beli buku, kemain kedekut lagi. xbaik tau kedekut dgn ilmu.. ilmu xpenah berkira dgn kita, kenapa kita nk berkira dgn ilmu? 

1 other fingers talking:

Nani Othman said...

oh a lot of people are like that. they spend money for things that don't last. a pity, yes. but there's not much to do about it. hm.

Post a Comment