CLICK HERE FOR FREE BLOGGER TEMPLATES, LINK BUTTONS AND MORE! »

Tuesday, January 8, 2013

ZETY!! this is for you! =D

hellooooooooo people!!

wassap yaww!

i know i know its been forever since the previous post dated....... 19/9/2012.. well xde la lama mana sngt.. baru beberapa bulan. perasan forever sekejap. nevermind!

kawan2 aku bertanya, "farah bila nak update blog?" "awat lama xnmpk post ang?" dan pertanyaan yg seumpama dgnnya.. ade jugak yg setia tggu bila aku nak update blog (kan zety kan?) sampai sms pepagi buta tanya bila aku nak update blog. wahh tetiba aku nak perasan retiss kejap. hihi.. alia farina, kasi chance sket kat aku kejap ye ambik title kau barang sejam dua je.. =P

okeyh kenapa aku dah lama xupdate blog....

bukan sebab aku sibuk. memang xdinafikan aku sibuk tapi kesibukan bukan faktor utama aku xdpt update blog. aku ade je masa free.. dulu pun sibuk jugak tp still curik masa sket barang 15minit nak update blog.

jadi kenapa xupdate?

aku hilang semangat nak update. ada beberapa perkara yg buat aku rasa aku mahu berehat. jadi aku ambik keputusan untk bagi jari2 aku berehat sekejap dan nanti aku sambung lagi. dan nilah hasilnya!! harini aku update jugak kan?

so sepanjang 3 bulan menyepi.......xde la bnyk sngt benda yg jadi. tapi ade juga beberapa perkara yg aku kalau boleh nak lepaskan tulis kat blog. tapi aku xnk sebab nanti aku kena kondem lagi dgn org. so aku malas. nanti elok aku nak rasa lega by writing it down what my heart wanna say tetiba ade makhluk tetiba kata macam2 terus aku down. so yeah.. no writing then.

dlm masa 3 bulan tu, aku bertukar usia jadi 23 tahun. tua dah ha anak Azmi yg sorg ni.. aigooo tahun ni jd 24 ehh? aiyooo.. n ohh!! speaking of tahun ni, aku ade azam tahun baru yang baru dan buat pertama kalinya tetiba aku ade azam tahun baru kan.. hehe.. azam tahun baru tu....... xbley bgtau ape. private n confidential. yg pasti jgn nak buat spekulasi konon aku nak kawen ke bagai ehh? xde kaitan lansung.

sepanjang aku menyepi tu jugak, 2 best friend aku selamat berumah tangga dgn pasangan pilihan masing2.. Khairina a.k.a kayna and Elia Farhana a.k.a elia..

 Puan Elia dan dayang-dayang.. 

too bad aku xde gambar kayna kawen dlm simpanan aku. xpe korg tgk je blog dia, bley la tgk gmbr dia kawen..

macam2 hal jadi time diaorg ni kawen. maunye migrain aku ha.. mmg dh migrain pun.. tp xpe, kawan punya pasal, tarak hal punya! =D

aku doakan korg berdua, dan semua pasangan pengantin baru diluar sana berbahagia la ye sampai syurga bersama pasangan masing-masing. semoga perkahwinan kamu2 semua diberkati.. aminnnn......

maka bila dah 2 bestfriend kawen kan, ade la suara2 duk tnya.... "hah farah, kau bila???"


 amboii!! kemain kau nyah! 

meh ni sponsor sket kat aku duit boleh la aku kawen cepat sket..

people out there.. org kawen cpt ke, lambat ke, bukan masalah kau.. dia nak kawen ade dia mintak duit dari kau? xde kan? (ke ade???) n to those yg dh kawen n duk poyo2 kau dah kawen kat org yg xkawen lg, meh ni digest sket kata2 yg dilontarkan oleh encik daniel azere

"It is not a race. You don't have to state the obvious."

jadi xyah la nak duk overloaded tayang satu dunia kau dah kawen dgn post2 gedik atau perilaku2 yang korang boleh simpan dalam bilik dgn laki/bini kau je. org lain pun kawen jugak. xde over pun. ingt, org lain jugak punya perasaan, punya pemikiran. kalau kau rasa boleh, "kisah ape aku, aku dah kawen." ingat lah korang bahawasenya orang lain mungkin boleh kata, "eeee tolong la, tau la dah kawen, chill boleh x? duk PDA sana sini, ingt duk amerika ke??"

btw, PDA bermaksud Public Display of Affection.

nasihat ye diatas tu, bukan niat nak mengata. kot terasa nasib kau lah. nampak sngt kau penah buat kan.. kan........ =P

minggu depan aku ade exam end block 2. selalu kalau org time exam dia stop blogging. tapi yg aku perasan, aku bnyk update blog time exam. sebab tension study la kununnye. nk rehatkan minda kejap.. huhu.. so kita tgk la ape jadi musim exam minggu depan mcm mana ehh?

oke beybeh! aku lapar gile. pg tadi sempat makan nasi lemak dgn horlicks suam je (minuman rutin aku. abg cafe tu dh tau aku nk air ape xyah tnya dah).. lunch pun xsempat. whats for dinner??

burger ayam special 1 bang!! 

oke nak makan.. bye! omnomnomm!!






aku paling xsuka makhluk yg interfere keje aku yg dah separuh jalan aku buat. dah tu masuk campur hal keje org, materials yg aku dah sediakan pun kau nak rembat. banyak cantik muka kau. nak aku kasi cop tangan aku kat situ, kasi cantik lg? 

0 other fingers talking:

Post a Comment