CLICK HERE FOR FREE BLOGGER TEMPLATES, LINK BUTTONS AND MORE! »

Tuesday, April 20, 2010

aku nak MARAH lagi


hari ni aku betul2 xde mood. aku tak rase nak bercakap denagn sape2 pun. semua sebab KAU!! atau lebih tepat, KAMU SEMUA!!

ye aku nak marah lagi hari ni. aku rasa macam nak maki je semua orang. tensen den tensen!!!


ok ceriteranya bermula kat kelas tadi pagi dlm pukul 11 gitu. kami semua duk bincang2 ape kaler untuk tunics kami masa clinical years nnti. untuk sape2 yg tak tau, tunics tu bukan baju jalan tau. tapi baju yg housemens pakai. macam dalam citer scrubs tu...

ok dolu2 kami setuju 3 kaler. baby blue, deep blue n deep turquoise (xde ar warna ni). aku sokong baby blue sebab kaler dia mcm comel. tapi alik2 dean kata tak boleh sebab dah ade dental school lain yg guna kaler tu. ok fine. dia kata nnti ambik senarai pilihan warna baju kat matron kat lab. so ok tadi ade org dah ambik

jadi dah nama pun senarai kan, banyak le pilihan nye. bermacam-macam kaler ade. biru, bermacam jenis, ijau, bermacam jenis merah. segale ade. tinggal pilih je nak kaler ape, jenis kain ape.

ok jadi mereka-mereka ni nak ambik vote lagi untuk kaler baju yg diaorang dah decide. ok fine. dia orang nak deep blue tapi aku cakap le nnti mcm pak guard uia yg memakai baju beruniform biru gelap. dah tu tunics kiteorang ade butang2 silver, lagi le nampak mcm pk guard.

then vote untik deep turquoise. aku dgn kwn aku, dinie mmg tak nak satu pun antara dua kaler tu. buruk giler. warna taik babi pun lagi cantik. (ade aku kisah kau nak terase?) aku geram giler. pas tu semua duk nak tu finl decision. tak nak decide lagi dah pas ni. HOTAK KAU!!!! jadi suara minority macam aku dan kawan aku ni dah tak boleh nak kata ape lah kan?

wehh korang, buku katalog tu kan ada banyak lagi kaler. ape kata korang tegok dulu habis2, jangan nak main redah je. cuba jangan nak narrow pada pilihan yg kita pernah pilih dulu. kita pilih kaler tu sebab kita tak tau shades pe yg tailor tu ade. skrg kita dh tau jadi pe kata kita pilih dari buku tu. cuba BROADEN your mind. jangan duk nak lekat kat situ je. banyak lagi pilihan yang ada. pilih semua pilihan yang ada lepas tu vote balik. ambil SEBULAT SUARA. biar semua setuju agar xde yg cakap blakang (mcm yg terjadi sekarang).

SUMPAH SAMPAI MATI AKU TAK PUAS HATI. lepas habis clinical years, lepas grad, aku nak bakar baju tu. tak sanggup aku nak biar anak n cucu cicit aku 7 keturunan tengok baju tu. geli tau warna tu. macam lumut hitam kulat roti berjalan. TERUNG is better than KULAT ROTI (tak jumpa warna yang sesuai untuk warna KULAT ROTI) berjalan. sabab kau KULAT ROTI. faham tak K-U-L-A-T-R-O-T-I.

aku harus bersdia fizikal dan mental untuk pakai tunics tu nanti. definitely, aku nampak macam orang mati dalam baju tu sebab kaler tu sangat HODOH!!!

0 other fingers talking:

Post a Comment