CLICK HERE FOR FREE BLOGGER TEMPLATES, LINK BUTTONS AND MORE! »

Sunday, April 25, 2010

KAU apesal?

kau selalu sibuk hal kerja aku. apesal huh?

ok kalau kau nak bagi nasihat ok fine aku terima. tapi masalahnyer derr, lu dah lebih sudu dari kuah. kn dh kuar peribahasa melayu aku.

kau nak tentukan cara mana yg sesuai yg mana tak. pas tu nak aku dengar je cakap kau. wehh aku yg handle kerja tu aku tau cara mana aku selesa. dan selama ni tak de orang complain pun. kerja ok je.




derr, aku rase2 la kan, thun dpn aku nk resign. biar kau pulak yg buat kerja aku tu. kau nak sangat kan? sampai aku tanya progress satu program pun kau tak nak bagitau. tu baru aku tak dapat nak datang program tu sbb ada hal mustahak. tu pun aku bagi tugas tu kat orang lain tapi kau je menyibuk nak tugas tu.

opps aku lupa, kau kan penyibuk. semua benda pun kau nak tau. tak pe lah cik, tahun depan cik ganti saya ok cik? cik puas hati?



0 other fingers talking:

Post a Comment