CLICK HERE FOR FREE BLOGGER TEMPLATES, LINK BUTTONS AND MORE! »

Wednesday, April 28, 2010

feels like GIVING UP

bukan aku nak give up on studies ke ape. walaupun rasa susah je blajar tapi thats the fact baby! dlm dunia ni mn ada yg senang ye tak? hemmm... sedihnye..




lepas fikir2... aku rasa nk give up on abg kacak. he's out of my league. wayyy out of my league. and aku rasa dia mcm xpandang je org mcm aku nih. but then the other side of me kata, tak perlu lah nak give up. ntah lahhh... aku pun xtau. baru smlm duk citer2 ngan kwn aku yg gi study kt UK pasal abg kacak. tiba2 mlm ni dh rasa nak give up. ye teruk kan aku ni?

ada aku kisah kau nak kata aku angau overloaded? kau tak de feeling ni kau diam. ni hal antara aku dan diri aku. kau tak de kena mengena.

hari ni aku ada sleeping disorder. aku tido kul 330 am semalam. bgun kul 8(pas subuh tido smula, ngantuk sngt). tgh hari keluar gi beli tiket. so penat ya Rabbi la. pas class kul 4 lebih tu aku balik. online jap. tertido dari 530 smpai 9. memang tak sedar lansung. pas tu bangun, mandi, mkn, online lagi and skrg aku still rasa mengantuk dan penat yang amat mcm dh ada berkampit2 beras kat kelopak mata aku nih.



mcm tu lah aku ms tulis entri ni.. huhuhu...

aku rasa jap lagi aku nak tido lah kot... penat lahh. sambung tido lagi. tak study lagi untk hari ni. hemmm... mcm mn tu farah? exam dh nk dekat.

pape hal kita layannn mata duluuuuu....
good night ladies
good morning gentlemen
=P

0 other fingers talking:

Post a Comment