CLICK HERE FOR FREE BLOGGER TEMPLATES, LINK BUTTONS AND MORE! »

Sunday, October 24, 2010

malam minggu bersama BUDDY

ni le game yg aku main dari skolah rendah lagi. typical game for girls yg xbrape mahir main game yg lebih superb tak seperti lelaki2 macho dan hot (bak kate sorang kawan aku nihh) yang malam2 duk layan DOTA.

game ni aku main dari sims 1, ke sims 2 dan smpai sims 3. aku pernah ade collector version yg ade seasonal version, IKEA homestuff, university, holidays dan segala bagai. termasuk pets, outcast, dan mcm2 jenis lagi le. tapi semua ade kat laptop lama yg kini menjadi milik along. laptop baru xde cd player jadi xdpt nk main game nihh. sedih..

dalam kul 9 tadi gi le lepak bilik buddy aku, wani. saje je kacau dia, aku bosan xde keje nak buat (ade tapi bajet xde keje).. lepak, tolong dia buat tooth carving, then main sims kat laptop dia. pehh lepas rindu aku main game nih

main punye main tak sedar dah kul 1230am. wani dah terbongkang atas katil smbil ngadap nota2 biochem dia. bagus btl buddy aku nih. rajin study. bgus2 wani. teruskan usaha anda!!!

balik je bilik rasa rindu gila baban kat game tu. aiii pakat je la dia buddy aku, kalau amal, dah lama aku duk tido bilik dia, main game sampai 3-4 pagi. eeee seronoknye kalau dapat main game tu!!!

dolu2 masa main dgn laptop lama, aku siap ade 3-4 family. satu family tu dah smpai 3-4 generation. smpai dh kaya raya. gi keje naik heli. kereta berjenis2. tuk nenek dah mati segala. rumah berbilik2. bertingkat2. barang dlm rumah segala semua tak nak kalah. tak cukup habis duit kat rumah, beli summer house kat tepi pantai. rumah dah rupa mcm mansion kat East Hampton. dah hias segala bagai tapi duit tetap tak habis gak. pi la hantar anak cucu gi universiti. tak main la duk kat hostel beb. ade rumah sendiri tuu. rumah sendiri pun dah mcm hareeem superb. siap hot tub, bilik untk jamming, gym, swimming pool, snooker table, bilik tgk tv, bilik study lengkap dgn PC, mini library. ko cakap sket sape yg gi universiti dpt stay kt rumah mcm tu.

agaknye tu la jadi bila dah kaya gila nak mati kan? spent pun xhabis2. gi keje dpt duit lagi. sbb tu la kita kena bayar zakat, bg sedekah kt org2 yg memerlukan.. supaya duit tu xsia-sia.. xgi ke tempat yg xsepatutnye kita spent.

rindu btl zaman2 main game tu. main sims castaway pun cam gempak gak. cari harta karun. buat rumah dari buluh.. best gila. biar la org nk kata, alahh sims je. game senang. biar lantak la. aku susahkan kau ke aku main sims tuhh??

wani, esok2 akak dtg lg nk main ehh? hehehehehe....





thnx to arwah abah yg memperkenalkan game ni pada aku. yg buat game ni jadi game satu family kitaorg. dari mama sampai sarah, kitaorg main game nihh.

1 other fingers talking:

H A N said...

aku main simcity je,haha...
xpnh try plak sim yg len,haha..

besh plak bila ang gtaw yg tu game satu family ang...
mak ayah aku xreti men game2 ni..haha..game kt Nset pun dorg xreti..dorg siap delete lg game dlm Nset tu..haha

Post a Comment