CLICK HERE FOR FREE BLOGGER TEMPLATES, LINK BUTTONS AND MORE! »

Tuesday, October 19, 2010

untuk kau dan aku

aku suka menghayati lirik2 lagu yg ad dlm playlist aku. rasa mcm best. ada satu lagu yg aku share dgn sorang kawan aku nih. aku suka lagu ni sbb lirik n muziknye. best. dgr bnyk kali pun aku xkisah.


tak semua kau rancang akan berlaku
mungkin nasib tak menyebelahi aku
entah mengapa engkau yang aku cinta
mungkin lebih baik kau ku lepas saja

ini tidak adil tidak adil baginya
ini tidak adil tidak adil bagiku
ini tidak adil
untuk kau bertanya jika aku mencintaimu juga
ini tidk adil tidak adil baginya

kau tak pernah cuba memahami aku
cinta kau ucapkan tak pernah engkau tunjuk
dan bila tiba saat ku kehilangan
beban yang tak pernah kau cuba ringankan

ini tidak adil tidal adil baginya
ini tidak adil tidak adil bagiku
ini tidak adil
untuk kau bertanya jika aku mencintaimu juga
kau bukan milikku

dan aku memang penakut
untuk akui ku cintai padamu
seribu kali ku cuba ucapkan
dia bersamamu
dan kau bukan milikku
dan engkau pun tahu
kau bukan milikku


Penakut-Yuna





berbeza situasi tapi kita mengalami benda yang hampir serupa. and we shall keep holding on. its you and me against the world.

0 other fingers talking:

Post a Comment