CLICK HERE FOR FREE BLOGGER TEMPLATES, LINK BUTTONS AND MORE! »

Wednesday, August 17, 2011

throbbing pain


Kirim aku malaikatmu
Biar jadi kawan hidupku
Dan tunjukkan jalan yang memang
kau berikan untukku
kirim aku malaikatmu
karena ku sepi berada di sini
Dan didunia ini aku tak mau sendiri

tanpa terasa kuteteskan air mata
Yang tiada berhenti mengiringi
Kisah di hati


Bunga Citra Lestari-Aku Tak Mau Sendiri



rindu sangat. baru pergi sehari dah rindu mcm ni.......... =(









above all, aku rindu kamu semua. even yg xde dlm gmbr pun. tapi amal...... nape u xde time i nak sngt ckp dgn u? kenape u pegi bangkok time ni? kenape benda ni nak jadi time u pegi bangkok? nak amal...... so bad =(

amal cepat balik ehh??









dan hati pun menangis sorang2, xde sape nak pujuk =(

0 other fingers talking:

Post a Comment