CLICK HERE FOR FREE BLOGGER TEMPLATES, LINK BUTTONS AND MORE! »

Friday, September 16, 2011

CONFUSED

aku betul2 tak faham dengan diri sendiri. aku tak faham mcm mane aku boleh dgn selamba berkata sesuatu hah pas tu mula la nyesal xsudah. selalu jadi macam tu. lepas tu marah dengan diri sendiri.

aku tak tau betul ke tak tindakan aku. betul ke itu yg aku nak?

no no no... i want something else. aku gembira dgn ape yg aku pernah ade. tapi sekarang rasa macam lain. kenapa? sparks tu sudah hilangkah? kalau hilang mana perginya? kenapa hilang? kenapa macam tu je?

patut ke aku hilangkan rasa ini? dan terus hidup pandang ke hadapan? dan anggap semuanya seperti tak pernah terjadi. mungkin aku harus, selagi masih punya waktu. betul aku harus lupakan dan fokus pada yang lain. tapi tentu sakit nanti.

hati, bersedia untuk disakiti sekali lagi. lepas ni aku letak burnol semula. jangan risau. maaf aku selalu buat kau sakit wahai hati. tapi kau akan tetap tabah seperti aku kan? sebab kita adalah kita. maaf aku pemilikmu yang cuai. nanti aku cari partner yang akan selalu buat kau gembira sampai syurga. tiba saat itu, aku akan buang bekalan burnol untuk ubati kau.



dear you,
you are my sugar rush
that always makes me blush
yes you are..



arghh!! benci rasa ini.







Jason Mraz-You And I Both

2 other fingers talking:

H A N said...

fuh...ni sisi farah azmi yg belum aku kenal...hu3

ang ada masalah apa ni farah...

Farah Azmi said...

bnyk lg sisi yg ang x kenal aku anep. haha...

nnti kita story2 deh... ajak amal skali deh..

Post a Comment