CLICK HERE FOR FREE BLOGGER TEMPLATES, LINK BUTTONS AND MORE! »

Monday, September 26, 2011

Voice Power!!


pernah tak korang kalau dengar radio tu.. pastu dengar suara encik/cik/puan deejay di corong radio, pastu suka sngt dengar suara dia. ngeh ngeh ngeh..... ade tak ade tak?? ade kan? mesti ade kan???

xpe, kalau korg xnk ngaku, biar aku ngaku. mwahahaha....

aku first time dengar radio fly masa zaman skolah lagi. masa tu form 5 rasanya. sampailah ke pj duk dengar fly je. tiba satu hari kedengaran satu suara yg masyukkkk gila. sedap gila suara deejay nih. deejay yg dimaksudkan tak lain tak bukan hafiz. serious jatuh suka pendengaran pertama kat suara dia. start haritu lah aku dengar setiap kali session yg hafiz conduct. teeheee.....

then on the same year, fly ade buat 2nd fly-niversary. aku ngan member aku time pj dulu saje2 je pegi n at the same time just jalan2 kat OU. bila dah jumpa tuan empunya suara yg best, ohh mak eksaited melebih!! tapi tu lah, dia x seperti yg aku sangkakan. maksud aku, aku duk bygkan muka dia ala-ala Josh Hartnett (ok itu sangat tipu).. tapi rupanya average saje. amboihh suka2 je label muka org average ke tidak. ape kau tu cntik sngt ke izzati???

tapi tu lah, sebab suara dia sedap, aku bagi exception la kat dia. haha.. boleh kan mcm tu? boleh la boleh la.. serious sedap je klu dengar kat radio. klu xcaye weekdays dengar fly fm pagi2. ade la dia. ngeh ngeh ngehh...




(certain amount of this blog content has been removed due to violation of terms and condition and has been classified to have adult and immoral content =P)





baeklah, esok dengar2 dokter nazih nak buat quiz oral surgery. kena study. selak2 sket2 je la malam ni. penat la tadi jadi assistant abd rahman, berdiri je dari awal smpai akhir. sumpah sakit kaki. malam semua!!










orang kata, selalunya... kalau suara sedap, muka xhensem. tapi muka hensem, suara pulak xsedap. betul ke??


0 other fingers talking:

Post a Comment