CLICK HERE FOR FREE BLOGGER TEMPLATES, LINK BUTTONS AND MORE! »

Wednesday, September 28, 2011

meningkat dewasa a.k.a tua


ini hari hari jadi saya.. saya berasa sungguh gembira dan teruja sekali. semua kawan-kawan saya mengucapkan selamat hari jadi kepada saya.


(ni klu buat ayat bm penulisan, sah sah kena gelak dgn anak sepupu aku, ili)


22 tahun yg lalu, aku selamat dilahirkan ke muka bumi ni pada jam 12.45 tghari di hospital pakar kuantan. hemmm... no wonder la kau itam, lahir tgh hari buta rupanya..


sebab harini behday aku, aku di-invite oleh 3 bestfriends aku untuk dinner di kenny roger's rosters. haha.. ini perut la.. dah prepare perut dari siang tadi lagi. semata2 nak simpan space untuk mlm ni..



ini tahun hadiah xde dpt bnyk mana. aku tak kisah pun. nak bagi, bagi. xnak pun xpe. takde hal. xde la jenis yg klu xde hadiah xmau kawan.. xde nye.. the thoughts that matters. betul dak? contoh mcm hanis, amal daud n hanum. diaorg cuma tulis happy birthday kat atas kertas buku latihan tulis guna pensel n letak atas meja aku. terharu dowh sebab tau diaorg ikhlas n ingat..

juga mcm ade orang tu yg aku tau dia busy tahap giga tapi dia tetap ade masa nak gunting2 kertas, tulis2 huruf2 dan letak kat board kat meja study, ambik gambar (gmbr yg atas sekali) n mms kat aku. thnx mysterious dream guy =)

finally so far setakat yg aku update blog ni, ni saje la hadiah yg aku terima. tak lupa kek new york cheese pemberian roomate smlm masa aku dah nk tido penat gila lepas hari yg betul2 sibuk smlm.

beg dari amal, bedsheet dari kayna, choc dari dinie, kertas happy behday dari hanis, amal daud dan hanum. untuk yg wish, thnx a lot. yg bagi hadiah, thnx a lot juga. may God bless u all dan semoga murah rezeki korang semua.

okeyh harini agak penat juga sebenarnya. tido awal sket kot. malam semua!!










i will not hesitate to do so if you want me too =)

5 other fingers talking:

Anonymous said...

syg..ive been usharing seme dak dentist td tok cri kamu tp x jumpe.....

H A N said...

haha...ang ni...ada kena mengena ke lahir waktu bila dgn warna kulit? dush dush...

Farah Azmi said...

cik hanis-ohh ye ke? kesian... xpe2 janji dh dpt kertas comel tu. hihihi.. thnx again dear =)

Farah Azmi said...

encik anep borhan-kalau ko tnya kat mak aku, kenapa aku itam, dia jwb "sebab bapaknye itam"

amacam?? best x?

H A N said...

hahahaha...mak ang jgk yg paling besh :D

Post a Comment