CLICK HERE FOR FREE BLOGGER TEMPLATES, LINK BUTTONS AND MORE! »

Wednesday, October 26, 2011

cats ANIMATED!!!

dah hari ke lima cuti. final day. ini malam harus pulang ke uia semula. sigh.

ohh ya, happy deepavali untuk semua kaum india yang menyambutnya pada hari ini di seluruh dunia!! mau wish dlm bahasa india tarak reti lah. xpe asal mesej conveyed. ye dak?

maka tengah hari tadi online. kebosanan xtau nak buat ape. main Sims Social bosan gila nak mati. maka aku pun baca manga Maid Sama, kot2 la ade sambungan dari episod lepas. ohh yes!! ade!! ohh rindu sama Usui yang comel itu. gelak sorang2 baca manga.

lepas baca manga, nak buat ape pulak? tengok FB. tetiba tengok daniel tuka profile picture dia. gambar cartoon kucing yg super comel!!! geram geram!! maka aku tanya dia mana dia buat gmbr kucing comel tu. dia bagi aku link ini. sila jgn malu jgn segan untuk klik klik okeyh!

warghahahahahaha....... syok gila bebs lukis2 kucing nih. korang boleh pilih nak kaler ape, pattern ape, musai mcm mn, mata mcm mn. hehehe... mula2 tu aku mcm clueless jugak nak buat kucing mcm mn, tetibak dengar tako berbunyi. aha!! lukis tako lah!!

ini dia tako!!


attention! tako is a cat, not a food (takoyaki). hence, he is not edible.

since tako dan raymond ni adik beradik, jadi lukisan diaorg ni sama je lah.

lepas lukis tako tuh aku decide nak lukis semua kucing yg ade kat rumah ni termasuk kucing2 jahat yg suka curik pet food tako. jahat betul. mmg nak kena rotan nih!!

meet dody!!

dody yang suka tido dlm drawer mama malam2.. dan duduk dekat tepi tangga dapur. ntah la ape yg best duduk kat tangga tu aku pun xtau.

ini pula cik na!!!

babies cik na ni aku malas lagi nak buat sebabnya kecik sngt. kaler dia xbrape nak develop lagi. plus ade sekor tu warna dia campur2 kat muka. xreti nak buat mcm mn..


ini pulak kucing jiran aku, abg eddy. kucing dia nih boyfriend cik na. grey persian. sngt comel dan besar.

dulu2 selalu nampak cik na dgn dia dating kat lawn tepi rumah. smlm nampak dia jalan2 kat rumah apek blakang tu. ade sekor anak cik na sebijik mcm dia nih. warna grey. mama panggil dia endek sebab badan dia mcm pendek sket banding dgn siblings dia yang lain.

ini kucing manyak jahat!!!!

suka curi food kucing2 aku! kalau jumpa mmg jadi mangsa baling selipar aku menatang nih! dah tu suka curi food kucing aku, pas tu gaduh2 lagi. taiko habis la tu kononnya. pooodah cet! kucing2 aku klu jumpa dia mesti lari, takut. kadang2 tu bengang jugak ngan diaorg nih. lawan la balik. itu pun kena ajar ke? adesss.....


tu je lah yang aku create tadi. lepas create tu ngantuk tido.. hari hujan, perut kenyang, mmg sedap buat taik mata. keh keh keh...

tunjuk dekat mama, dia kata "xde keje".


ohh ya smlm kathy bgtau mama along dah gemuk!! hahahahhahha... tengok gmbr along kat fb, mmg gelak sakan kitaorg satu family. muka dia dah bulat!!! tgn dah besar! perut dah kedepan! cheek n chin tu dah bersambung. hahahahha... rambut pun dah panjang. bahagia betul duduk atas kapal mkn sedap2, exercise amende xde tu yg badan naik tuh. siap lah dia balik ujung thun ni kena bahan dgn kitaorg. hahahaha...

okeylah. nak ke dapur. makan2 keropok, kuih akok dan sata yg baru beli tadi kat tanjung lumpur. jgn lupa try main reka2 kuicng tu.










still confused. again.

0 other fingers talking:

Post a Comment