CLICK HERE FOR FREE BLOGGER TEMPLATES, LINK BUTTONS AND MORE! »

Monday, October 24, 2011

SAYA suka CUTI!!!!

yeabeedabeduuuu!!!!! (sila buat gaya fred flintstones sekali)

ini hari, behday sultan pahang jadi satu pahang cuti beb! thnx sultan pahang sebab bagi cuti. keh keh keh... dan rabu ni nanti cuti deepavali. woot woot!! ohh aku sngt suka menjadi rakyat malaysia yg mmg kaya dgn cuti!! weehooo!! esok pulak dean kami, dr bo bagi cuti, mmg cuti sakan kau 5 hari cuti. mana nak dapat cuti lama mcm tu dlm satu blok. mmg miracle gila. paling fenomena bila dr bo bagi cuti. fenomena habis!

okeyh cuti mmg best coz can..........

COOK and BAKE and COOK and BAKE sampai pengsan.!!
hoboii ini budak sangat comel!!!

ape lagi, lepas gian la dekat segala periuk belanga yang ade kat dapur tu. mixer mama pun dah lama aku tak pegang, brg buat kek pun dah ingt2 lupa mane yg ade mana yg xde lagi. dah lama xsinggah kedai brg buat kek kat citybank kat bandar nun yg mana kalau pergi situ dah mcm syorga donia suka hepi xingat.


lagi satu hal yang aku suka pasal cuti atau balik rumah, aku boleh main dgn kuceng2 ku dan memberi perhatian kepada mereka yang ketandusan kasih sayang sepeninggalan aku sebulan lebih xbalik rumah.


cik na baru gave birth to 4 lil kitties yg super comel, excited betul aku!! rasa mcm cuti 3-4 bulan dulu2 duduk rumah jaga kucing, masak2. hehehe... terus segala assignment dan wire2 ortho yg tak ter bend tolak tepi kalau dah balik rumah. sebab tu kalau org tnya aku, "asal duduk ostel? duk rumah je la, kan rumah kau dekat?" maka aku akan menjawab dengan penuh confident "kalau duduk rumah nanti tak study" ahh kau izzati, duduk uia pun tak study jugak. tak perlu lah nak berdusta berlebihan pula...

anyway anyhow, sebab semalam tido lambat membaca beberapa e-books kepala jadi ting tong sket ini hari. tapi itu tidak mematahkan semangat aku untk berada di dapur!! mwarghahhahaha.... ayat tak nak kalah. selalu macam tu.

my lifetime dream... to have an awesome kitchen like julia child's. semua jenis periuk belanga, pisau misau, almari simpan spices dan segala bagai. sumpah dapat kitchen mcm tu makan tido semua kat dapur. hahaha..

amboihh sakan sarah gelak tengok tv cerita hape mende ntah. dari tadi gelak nye hah.

ohh ya, sebab kawan skolah masa aku kat kkb dulu, farhana/hana/ana/cik ana beria melutut merayu aku suruh aku buat skype supaya aku boleh tatap mula somel dia selalu, aku dah buat skype. sebelum ni tak buat sebab sape je yg nak berskype dgn aku pun. ye dak?

okey lah.. mahu berchatting dgn cik ana sebentar. catching up session brape aku pun xtau. catch u guys later. daaaa...









"there are many things that i would like to say to you but i dont know how...."
Oasis-Wonderwall

0 other fingers talking:

Post a Comment