CLICK HERE FOR FREE BLOGGER TEMPLATES, LINK BUTTONS AND MORE! »

Tuesday, October 25, 2011

heart'em

tadi pagi lepas breakfast tengok tv jap. mula2 tgk animax since sarah dah pasang channel tu. tgk hbo kot ade cite best, xde la puloks.. then tgk E, ehh ade cite Guiliana and Bill lah!! harus tengok nih!!

haha fav show kat E tuhh beb!! not keeping up with the kardashians. no no no no... too much to keep up klu tgk cite tu. seriously. tgk couple ni lagi best.


sweetest married couple evah!!

kenapa aku suka tengok cerita nih??

  1. unlike any other celebs, they are not fake. i guess =P i mean diaorg punya sweetness tu xde la seperti dibuat2.
  2. bill yg sngt sempoi dan chumel. bill jugak xde la ikutkan aje semua yg guiliana nak, ade jugak limit dia. kira bgus la xde la manjakan sngt si guiliana tuh. semua benda nak dapat. mmg spoil brat lah jadinya lama2.
  3. diaorg suka kutuk each other. bill selalu panggil guilianna "old egg" sebab diaorg xdpt2 lagi baby so he blame it on her. but he didnt really meant it, saje main2 sakat2. bill jugak selalu panggil guilianna "basketball" sebab kepala guilianna tu besar. bila guilianna marah balik guilianna panggil bill as rancic!! ohh sngt comel mereka ini.
  4. they understands each other career needs mcm mn. contohnya keje guilianna yg duk jd host sana sini, bill yg kena bg ceramah sana sini. xde la komen2 tarik muka masam n mulut muncung se-ela.

dah tak dpt cari sebab lain. tapi kalau hati mmg dah suka, aku rasa xperlu sebab kot. nnti lagi pening kepala. highly recommended to people out there to watch this.


ohh semalam aku ade cerita pasal aku baru buat skype. maka semalam ber-skype dgn cik ana. mcm2 yg kami borakkan. then tengok dia via webcam. woohoo!! lama gila xjumpa mak cik tu!! malangnya dia dengar aku tapi aku xdengar dia. dah check sound semua bagai tapi dia ttp aku xdpt dgr dia.

duk berborak tu dia ckp kat aku suruh dengar lagu nih, Edwin McCain-I'll Be. maka aku pun download lah lagu tu. Ana suruh aku cari lirik sekali. baek lah ana, aku bertindak mengikut arahan!!


i'll be your crying shoulder
i'll be love's sucide
i'll be better when i'm older
i'll be the greatest fan of your life



ana suruh aku dedicate lagu nih kat orang tu. ahh xkuasa aku. kang satgi ade yang kena cop syok sendiri. cukup la aku dah memalukan diri sendiri beberapa kali depan dia. yg sudah tu sudah la. tak sanggup nak menebalkan muka ni lagi sekali.

bila dah lama tak berborak mcm smlm, mcm2 cerita korek2. ngeh ngeh ngeh... teringat zaman skolah dulu2 bodo2 selalu kena marah dgn cikgu azmi sebab bebal maths. ape je denda yg kitaorg xpenah xkena? masuk longkang, senggayut, merangkak bawah meja, berdiri atas kerusi tu kira cukup baik dah.. yg masuk longkang berlumpur tu paling xbley blah. ohh pernah sekali jumping jet dlm class. elok class ad maths jadi class pj pulak.

ok tetiba rindu zaman sekolah. zaman budak nakal tak hengat donia bergaduh dgn budak laki, bagi mkn ubat cirit kat budak laki geram sngat punya pasal, bakar mercun bola malam2 pagi tu org ingt ade org tembak babi, tebuk buku bukit kepong sebab nak sorok handfon, buat bisness nak tolong member kumpul duit bayar denda bawak handfon ke skolah, zaman kena denda tido kat court sebab bising, lari dari pak usin sebab malas nak pergi riadah petang2, panjat tangki air skolah, buat cerita hantu dgn roomate semua. serious bangang.

paling xboleh lupa sound junior sebab dia curi aku punya body scrub. mengamuk aku satu blok dengar body scrub aku ilang. klu yg takat beli kat mydin xpe lagi. ni yg body shop punya beb. sape tak marah. dah tu ade banyak lagi. terus aku soal siasat semua org. dah dapat suspek, aku pergi bilik budak tu masa solat maghrib. mujur member budak LDP (lembaga disiplin pelajar, mcm pengawas la) boleh guna kuasa dia masuk ostel time org kat surau. aku masuk bilik budak tu tengok2 ade tak aku punya body scrub. AHA!! sah!! mmg budak ni punya keje!! aku pergi cari roomate dia saat tu jugak. lepas soal siasat confirm budak tu xpernah ade body scrub tu. dasar pencurik!! aku geram aku pegi balik bilik dia, ambik toiletries dia n simpan kat bilik aku selama seminggu. padan muka kau. lepas seminggu tu panggil budak tu pegi bilik aku. bukti depan mata, hah kena lah kau. sape suruh cari pasal dgn aku. dan dan tak ngaku curik aku punya. bagi makan penampar satgi baru tau. geram gila time tuh. serious aku mmg anti gila dgn penipu dan pencurik masa aku kat skolah dulu.

alamak ni dah lari jauh dari topik. tetiba masuk pulak cerita zaman skolah. tapi tu lah dia life kat hostel. mcm2 hal. xpe nanti boleh nganjeng dgn anak2 cucu aku pernah buat macam2 benda masa skolah. hhahaha.. paling best kalau diaorg time teenagers xde merasa mcm ape yg aku rasa dulu2. haha.. tapi tu dulu, zaman tak kenal dunia. zaman baru nak develop identiti. skrg ni aku xde la mcm tu. skrg semua benda sebelum buat fikir bnyk2 dlu. dah meningkat dewasa lah org kata kan? even kdg2 tu mmg perangai aku kalau nak dibandingkan dgn adik aku yg form 3 tu, dia lagi matang dari aku. haha.. ahh kisah ape aku. aku xde kacau idup korang!!

ok ok i should stop. seriously. kena sambung buat kerja assignment dental caries nih. tinggal lagi 3-4 subtopics. harap2 boleh siap by today.








harini ade sayur sawi dgn oyster sauce. slurrppp!! cephalic phase sudah.....

0 other fingers talking:

Post a Comment