CLICK HERE FOR FREE BLOGGER TEMPLATES, LINK BUTTONS AND MORE! »

Sunday, October 16, 2011

interBATCH dan NETBALL

(nak tunggu upload gambar lama sangai. sila klik sini untuk interbatch dan sini untuk netball)


tadi siang ade KOD DENSS Interbatch 2011 yg telah diselenggarakan oleh bebudak year 2. aku seperti tahun tahun sebelumnya tak lain tak bukan masuk netball.

team2 netball setiap batch mmg mencabar. ade kelebihan masing2. dgn sekor2 tinggi, sekor2 lincah betul lari sana sini mcm dah xcukup court nak lari, dgn team yg ade sharp shooter.

team class aku mmg terdiri dari mereka mereka yg mmg dh selalu main game ptg2 n bila2 ade tournament. selalu dah main dgn diaorg so mcm dh ade chemistry disitu. baek aku malas nak cerita lebih pasal team netball aku, kita cerita pasal interbatch.

interbatch kali ni menyaksikan pertama kali KOD ade semua 5 batch. ye lah, kulliyyah kami baru lagi, thun ni la baru nak lengkap semua year ade. dari year 1 smpai la ke year 5. jadi bila ade 5 batches, jadi syok pulak nak main kan sebab ramai org. lagi mencabar org kata. dan boleh la start usha2 players untuk recruit masuk intervarsity nanti dlm bulan januari klu xsilap aku.

antara games yg dipertandingkan, futsal, netball, badminton, pingpong, volleyball.... hemm ade lagi tak yang aku tak masukkan?? rasa macam xde dah.

yang bebudak kelas aku menang (seperti biasa, aku xingt tempat ke berapa) pingpong single n double perempuan, pingpong single lelaki, badminton perempuan, n netball. tahniah tahniah semua!!

tapi dengar juga keluh kesah bebudak volley perempuan yg main sakit2 tgn. bak kata izzah dan cikgu volley masa aku kat skolah dulu, "kalau main volley, xlebam2 bengkak2 tgn, maknanya tak cukup syarat sah main volley." normal lah tu awal2 main bengkak2 tgn. lama2 ok punya. trust me. aku pernah mengalami semua itu. hehehe... masa zaman skolah dulu mmg merah campur biru penangan main volleyball petang2. tapi tu semua kenangan yg nnti kita boleh cerita kat anak cucu time kumpul ramai2 raya bukak akaun fesbuk (ade lg ke fesbuk time tuh?) tunjuk, "hah kau nak tau, nenek dulu main volley sampai bengkak tgn tau!!" hah masa tu mmg boleh nganjeng kat cucu semua korg tough gila ahh zaman muda2 remaja. haha..

aku nak komen pasal game lain xdpt la sebab aku tak dpt tgk semua match. aku ade match lain time tu. tapi overall game netball tadi kitaorg dpt nombor dua. lawan dgn year 1, year 2 ngan year 5 kitaorg menang tapi lawan dgn year 4 yg mmg tau hebat2 belaka kitaorg mampu score 6/5-2 saja. kira ok la tu dari takde lansung ye dak? dari tahun lepas lagi kami cuba menewaskan year 4 tapi gagal. thun lepas pun kalah ditgn mereka. kueng kueng kueng....

satu hal bila skip training seminggu lebih, badan dah start sakit2 especially kat kaki sebab banyak berlari dan lompat2 sebab tak cukup inci nak halang opponent yang tinggi =P

sehari dua ni jalan mcm robot. ekkkk.. ekkk... kreekkkk... jari kiri injured juga sebab kena bla masa defend tadi. mujur bukan jari kanan. dah tu esok nak kena buat patient pagi petang. mampus kalau jari kanan sakit, nak buat keje mcm mn? mau nya tergeliat tgn nak pegang hand instrument nanti.

okeyh sangat penat. penat TaIBS (talhah interblock sports day) semalam dan interbatch harini tak hilang lagi. thnx untuk semua pemain dan give a pat on your shoulder for your great job!! kalah ke menang ke belakang kira. the memories that we made together that counts. tahun depan kita main lagi okeyh!!

mahu tidur sudah. selamat malam semua!!










adakah aku selalu hadir dalam hati kamu
sepertimana kamu selalu ada dalam hati aku.....?

(amacam anep, dh boleh join ang?)

0 other fingers talking:

Post a Comment