CLICK HERE FOR FREE BLOGGER TEMPLATES, LINK BUTTONS AND MORE! »

Tuesday, January 15, 2013

DENGAR ni aku nak CAKAP!!!



aku rasa semua (atau mungkin majoriti) sedia maklum akan video yang dimuat naik oleh TvMyMahasiswa beberapa hari lepas. cerita pasal Cik Bawani dengan Kak Seripah kita tu..

aku sejujurnya mmg ntah brape kali menepuk dahi dan tergelak tengok video tu. mengeleng kepala apetah lagi. sejujurnya juga aku ada beberapa perkara yang aku ingin komen tapi aku kurang yakin dengan penggunaan bahasa dan gaya penulisan yang bakal aku guna nanti; mungkin akan menyebabkan fitnah di kemudian hari. almaklum saje lah... aku bukan student linguistic. aku pun dah lama meninggalkan alam persekolahan. dah hilang skill tulis esei BM yang berfakta-fakta ala2 nak pergi berbahas piala perdana menteri siap dengan ayat power sekali dgn vocabulary yang ala-ala kamus dewan.

tapi aku ada terbaca seorang hamba Allah ni menulis di dalam internet. sungguh, ape yang dia sampaikan, itulah yang ada dalam kepala-otak-separa-tepu-sebab-exam aku ni. and of course, cara penyampaian dia lebih bagus, kata mmg journalist kan.. hihi..

aku setuju dengan setiap bait kata yang dia lontarkan. Zul Fikri Zamir, you read my mind!

sila tekan tekan klik klik disini untuk baca dengan lebih lanjut. enjoy!


cuba bayangkan skali kuar adegan tarik2 rambut, gigit2 telinga..... awesomee gak kan?? drama gila kau!









3 hari... seksanya menanggung beban ni. sabar hati sabar..

0 other fingers talking:

Post a Comment