CLICK HERE FOR FREE BLOGGER TEMPLATES, LINK BUTTONS AND MORE! »

Friday, June 11, 2010

you JERK

hey you, mr A. yeah you. u'r off d limit now asshole. aku nak kau pergi ke tanah perkuburan terdekat, cari cangkul, gali kubur kau sendiri dan seterusnya mati disitu dan tanam diri sendiri. tak de sape kisah hal kau.

mula2 kau buat kawan aku mcm kain buruk. kau layan dia mcm she's just a piece of meat. kau ingt hati kwn aku tu mcm hati ayam? sesuka hati nak siat2 pas tu campak dlm tong sampah mcm tu je? WHAT A TOTAL JERK.

so kwn aku dah tak larat dgn kerenah kau yang mengalahkan budak perempuan berusia 4 tahun and so she left you. tapi kau pulak yang buat perangai mengada, tak boleh terima kenyataan yang orang dah tak sudi, org dah tak nak kat kau, kau protes tunjuk kau punya amuk dlm fb kwn aku. kau buat perangai. tak malu ke, kau dah tu lelaki, buat perangai mcm tu. derr, org dah tak nak tu, dah la. tak yah la nak terhegeh2.. tak malu.

so kau xske aku sokong and stand by my best girl after what u hd done to her. sape2 pn tak kan suka kalau kwn dia diperlaku mcm pe yg kau buat kat kwn aku. kau pulak nak tunjuk amuk kau dkt post aku. kau ape hal? dah lama hidup ke? nak carik pasal ngan aku? sorry lah, kau carik pasal dgn org yg salah. i can be as nice as a rose but beware of the thorns.

aku tak perlu nak mintak maaf kalau lepas ni aku tak tegur kau. aku tak perlu nak mintak maaf lepas ni kalau aku bagi jelingan tajam maut punya kat kau. sebab pe yang kau buat pada kwn aku, mmg xboleh diterima.

mungkin kau genius, tapi sayang kau bodoh sebenarnya dlm dunia realiti. otak kau hanya mempunyai satu fungsi, memenuhi ruang skull kau. dan aku rasa simpati dgn kau.

kau pelik. kau jelik lagi menjengkelkan.

0 other fingers talking:

Post a Comment