CLICK HERE FOR FREE BLOGGER TEMPLATES, LINK BUTTONS AND MORE! »

Saturday, July 3, 2010

sedih sedih sedih sedih

sedih betul................
tapi xde kaitan dgn brazil lwn belanda smlm.. xde kaitan dgn wc pun..

gambar adalah hiasan semata2

sedih sbb inche anas dah kembali ke shah alam ari ni pagi tadi..... dah tu spnjg cuti ni haram xjumpe. harap je duk kuantan sama2. pas aku cuti dia gi umrah. pas dia balik umrah ceyy konon nk jumpa xde pn.. ntah bila nk jumpa xtau bestfwend aku tu.

pas masuk shah alam msti pak cik tu dah busy memanjang dgn segala bagai projek. dan aku bakal ke tahun kedua bakal berdating di lab sahaja nampak gayanya. lab prostho untk membuat gigi.

pesan inche anas dari miss fara, bila kau duk kaler2 pokok ke, gazebo ke, roger2 la aku, aku nk kaler gak. sbb saye suka mewarna even ms kecik dulu kalau ade pertandingan mewarna selalu tak siap kaler. ye la mane nak siap bagi lukisan sikit punya besar. bg masa 1 jam. mana nak sharp kaler pencil lg, nk fikir ltk kaler pe lg. xlogik.

2 other fingers talking:

H A N said...

haha..siapa encik anas tu? mcm lbey dr beshfren je...haha =p

Farah Azmi said...

xde ke makne nye anep..
inche anas tu dh ade org cop..

Post a Comment