CLICK HERE FOR FREE BLOGGER TEMPLATES, LINK BUTTONS AND MORE! »

Monday, July 26, 2010

skill baru

masuk 2nd year ni, aku dah mula develop skill baru. skill yang ntah keluar dari gene mana chromosome mana aku pun tak tau. yang pasti dah brape hari dan malam skill aku ni aku asah dgn menggunakan batu asah diimport khas dari Brazil. knape Brazil? ehh suka ati aku lah nak letak negara hape pon!!

mahukah anda semua rakyat jelata mengetahui apekah skill yang aku perkatakan itu?
haaa ini dia....

skill tertido depan laptop

yeahhhh dgn ayunye aku tido depan laptop. dgn fb terpasang, blogger terpasang. lagu dari player tak tutup. dgn segala game still tgh main, aku tido depan Baby Lola terchenta.(perhatian: lappy aku bernama lola okay)

biasanya aku tido dpn lappy klu 11 lebih n terjaga mengikut keadaan dan pasaran semasa. klu penat gila pernah sekali aku terjaga n kembali ke posisi asal kul 2 pagi. time tu la nak tutup lampu, on lampu tido, off lappy. then tarik blanky yg gebu dan sejuk dan sngt best dan peluk bantal kesayangan.

klu dlm movie ke, novel ke, drama ke... slalu klu org ttido dpn lappy ni, awek or balak or laki or bini dia akan kejutkan ke, selimutkan ke, ape ke kan? tapi untk kes khas mcm aku ni, sendiri mau ingat la deyyy!! xde sape nak kejutkan kau, nak selimutkan kau, nak dukung kau letak atas katil seperti posisi normal. kau nak tido dpn Lola terbungkang terkangkang kesejukan xde selimut ke, suka hati kau la. lantak kau lah. xde sape heran. nasib org bujang....... nk buat mcm mn kan?

jadi untuk mengelakkan skill aku tu terus berkembang hingga ke tahap yang lebih tinggi, aku bercadang untk tidak meneruskan latihan pada malam ni. mau log off, mau shut down lola dan tutup lampu mcm biasa. dan seterusnye landing dan berbungkus dlm blanky yg sngt best esp ujan2 mcm ni....

so long sista!!! good nite

0 other fingers talking:

Post a Comment