CLICK HERE FOR FREE BLOGGER TEMPLATES, LINK BUTTONS AND MORE! »

Monday, July 12, 2010

weekend 1st week 1st block 2nd year

okay jom saya cerita pe saya buat weekend lepas.....

sabtu 645am
gerak dari kuantan. anep cucuk duit kt petronas indera mahkota skali2 baki duit 5600++. SCHOLAR DAH MASUK!! yay!! pandai timing btl la JPA ni. time aku nk gi kl, pagi tu jugak ko ng duit blanje.

1000am
sampai kt umah mell. sbb dtg awal sngt (kayna n bad jadi ajk kawen mell) aku, amal, anep, filani n aiman ke jusco untk shoping untk baju tunic yg bakal dipakai isnin ni. kasut putih, suar putih, tudung putih. dan beberapa barang extra. baju baru, perfume baru, blusher ku yg dh habis perlu diganti...
dan sling beg untk inche anas ke kelas

brg bnyk sumbat dlm beg jusco kaler merah klu x bnyk lg haa..

bad dan bini lama berbaju barunye.. baru beli lens

amal bwk lucy tuuuu... excited

245pm
pas meronggeng di jusco kami pun ke rumah mell bg mengimarahkan kenduri. ramai org dtg. tema kenduri, ijau. suka la amal sbb dia pun ske ijau.

430pm
filani anta ke lrt setiawangsa, ke kl sentral. naik ktm ke subang jaya untk ke rumah amal. lamanye xnaik public transport. kalau dulu masa kat pj, aku la pelanggan setia train dan bas ting tong

630 pm
sampai umah amal. mandi, baring lalu terlena.

830 pm
gerak ke shah alam untk beli tiket balik esok. pas tu ke sacc mall untk jumpa inche anas dan bagi sling beg dia. tu aku kira adiah behday tahun lepas. sorry la anas, xdpt beli yg cntik lg sbb xjadi gi mid.

930 pm
sampai kat sacc mall. call anas tanya dia kat mana dan dia mintak 50 sen sbb nak parking moto. pe la parking moto pn 50 sen ke? gerak ke secret recipe tp dh tutup. so makan kat uncke k kopitiam.

xtau la pe nama mknn amal ni

inche anas dan nasi goreng ayam champion-nye

saya bermain sudu, grilled chicken yg akhirnye xhabis sbb dh xlarat nk mkn.

1100pm
say goodbye to anas dan kami kembali pulang ke umah amal di usj 16. malam tu tido lena sbb penat dan kenyang. fuhh best2..

2 other fingers talking:

Dinie Q said...

i think u missed out a karaoke session perhaps? hahaha.

(bad yang kata)

Farah Azmi said...

tu filani n d gang je.. i ngan amal menghabiskan duit. hehehe...

Post a Comment