CLICK HERE FOR FREE BLOGGER TEMPLATES, LINK BUTTONS AND MORE! »

Monday, November 22, 2010

aku TERSEKSA!!!!!!!!!!

saya baru selesai menjawab peperiksaan akhir blok 2, kertas patologi. komen? boleh la jawab walaupun tertinggal beberapa isi atau point penting. biarlah, aku dah usaha. dah berdoa dan sekarang tinggal bertawakal saje.

pehh tak sabar tggu minggu depah bila exam ni habis semua, boleh enjoy se puas-puasnye sampai muntah. cakap pasal muntah, dah dua hari perut meragam. tak tau la knape. bila sedawa rasa mcm mkn durian, keluar gas. kalau letak api tu agak2 boleh buat pertunjukkan circus yg kuar api ikut mulut tu. perut duk buat bunyi2 pelik. nak kata salah makan, sabtu lepas aku makan benda yg mmg typical food kat rumah. kalau kena food poisoning, xde symptom2 pun. n plus, org kt rumah semua xde pun mcm ni. pelik2.. semalam dah ambik activated charcoal. still tak elok lagi. hari ni sebab exam, aku ambik loperamide untk kurangkan pergerakan perut supaya bila exam yg semua duk senyap tu, aku xde la malu sbb perut berkeriuk2. kang org ingt aku lapar, padahal perut meragam. n pil chit kit teck aun (best dowh ubat ni) xnk bg sakit perut. kalau esok sakit lagi, serious aku nak gi clinic. xtahan la duk nk dating je ngan Mr Tan. nanti suami2 jeles.

seminggu ni akan bermastautin di rumah suami ke dua dan ketiga. exam punya pasal. tapi kali ni xde anjing nak buat jadi hiburan malam2. yg ade cuma monyet masa maghrib.

okay kena sambung blaja cons. untk bebudak dentistry n medics yg ade exam tu, good luck peeps. xyah study smpai mati. buat lek lek =)





3 minggu yg menyeksakan. minggu lepas, minggu ni dan minggu depan. ohh cepatlah semua ni berakhir.

0 other fingers talking:

Post a Comment