CLICK HERE FOR FREE BLOGGER TEMPLATES, LINK BUTTONS AND MORE! »

Tuesday, November 9, 2010

i need LA

OPG aku. anak panah merah menunjukkan gigi yg dicabut (dah mcm buku teks budak skolah plak)


thanks for the memories. i will always remember you, my dear 28


we were an item. once. kau sngt memahami aku. aku tau kau sorang yg pemalu. dan sngt bertimbang rasa. tapi tu dulu..

sekarang kau dah lain. kau menjadi semakin ganas. kau terkinja-kinja nak tengok dunia luar. walaupun yang lain tak bagi kau keluar. tapi kau tak kira. nak keluar jugak even tak cukup ruang. kau tolak-tolak kawan kau yang lain. yang merana aku juga. kenapa nak keluar sangat? kan jaw aku ni kecik je. duk diam2 sudah.

setelah hampir dua jam bertarung dgn dr Bobo, akhirnye kau menyerah. berbekalkan dua LA yg setiap satu ade 1.8ml LA, setelah pulas sana, drill sini, korek sana sini. akhirnye kau berjaya dikeluarkan.

kau nak keluar sngt kan? hah puas tgk dunia??

makkaihhh bapak sakit gila MOS buang impacted molar ni rupenye. aku tak tau kenapa dgn aku, LA mcm tak brape nk jadi. lepas dr Bobo inject dan habis satu syringe ke catridge ke hape nama dia aku tak tau, dia nak toreh gusi aku. tetiba aku rasa sakit. padahal dah LA dah. dr Bobo check guna probe. mmg sakit. maka dr Bobo tambah lagi LA. tak cukup ke satu catridge LA? aku tnya dr, am i normal?? dr kata, hopefully yes. hehehehhe.. hopefully ye?? setelah beberapa minit n check tmpt luka tu, orait dah tak sakit. so operation diteruskan. dr Bobo guna segala bagai jenis batang besi besar yg mmg spesel untk oral surgery. tapi degil bebenor gigi nih. maka high speed tapered diamond bur diambil dan seterusnye bzzzzzzzzzzz. bersembur darah n air. pehhh ngeri plak aku rasa.

tekan sana pulas sini. akhirnye keluar gak gigi nih. ok masa untk menjahit luka. masa jarum yg mcm mata kail tu kena kat gusi aku, adoiii!!! sakit. so tambah lagi LA. dr tak caye aku sakit tapi seyes aku boleh rasa benang tu masuk segala. dan aku dh mcm tak tahan sakit kena jahit tu. dr bagi lagi LA. then nak jahit lagi satu luka. pun sakit jugak sebab jarum tu kena kat pipi aku. maka dr Bad, bukan ahmad badruddin ghazali ye, dr oral surgery babudak 3rd year n 4th year dipanggil untk jehit luka yg lagi satu nyer luka. ok dah siap semua segala. ade dua jahitan dlm mulut aku. weeeee... sukenye.... gigi yg dicabut td dh bg balik kat aku.

dapat dua hari MC, ubat PCM, diclofenac n clarithromycin. pehh sumpah menyayat hati sakit dia.

so people, again, jgn rindu gelak besar aku. dan perut, aku akan berlembut dgn kau selama 2 minggu ni. minggu depan kena gi clinic smula untk bukak jahitan. balik bilik je LA dah habis effect. sumpah sayu dan pilu pedih sakit dia. mmg seyes tak tipu punya. rasa nak gi clinic mintak lagi LA.




LA-local anesthesia (bius)
MOS-minor oral surgery


platelet, buat kerja anda dgn pantas ok? sayang awak.

0 other fingers talking:

Post a Comment