CLICK HERE FOR FREE BLOGGER TEMPLATES, LINK BUTTONS AND MORE! »

Friday, November 26, 2010

ohh dental material...


bukan merenung masa depan tapi mengenang nasib yang kurang baik dan menyebelahi aku masa jawab soalan DM pagi tadi.

gila tak gila paper DM tu, mmg serious unperdictable. benda yang simple dan kurang isi, yg kira2 kuar mcq dia bantai masuk essay. mmg mati terbongkang la mcm tu kan. dah tu topik yg kuar tu, aku tak sempat nak refresh b4 masuk exam. pas tu masa jwb pun rs mcm xconfident sebab serious isi dia sikit. kenyataan nye pun sikit je isi pasal soalan tu sampai tak sangka benda tu kuar exam. essay plak tu.

maka sesi penggorengan bermula. baek punya goreng. tapi sepanjang exam ni, paling best goreng paper cons klu xsilap. yeee... goreng tu sngt enak sekali.

makan nak ilang tensyen tu aku n amal kuar la tgk wayang n mkn. tgk cite nyangkung beb!!! msti korg mcm, huh? nyangkung? pekejadahnye tu? site siam ke ko tgk ni izzati oiii?

nyangkung ni cite lawak antu. sumpah bodoh cite ni. aku duk gelak je dari awal smpai akhir. faktor yg menyumbang kpd sebab aku nk tgk cite ni adalah

  • tgk the making of... macam best je. so pakat dgn amal nk tgk cite ni pas paper DM
  • ade Sam =) lawak betol mamat sekor ni. sumpah laaaa
  • ade hantu posing atas kete, baek punya posing
  • hantu dancing dengar lagu, tp tutup telinga dgr org baca doa abis bc Quran
  • aku tekey, aku nak relief tensyen
so tgh hari tadi beli 5 keping tiket untk tgk nyangkung kul 835 mlm. asal smpai 5 haa? sebabnye mak aku si daten jijah dan dua org adik aku adam dan sarah nak join gak tgk nyangkung. makanya gi la tgk sekali. amal pun pakat tgk ngan diaorg.


mmg seyes bongek cita ni. oh oh pas tu masa mula2 tgk tu, ade la thriller movie akan dtg. ade cite Kongsi. Sam pun ade gak dlm cite ni. ni cite dia action comedy. lagi satu cite bongek tapi best. aku n amal dah planning nak tgk masa dia dah kuar wayang cite tu

makan malam kat ayamas. cari2 pen sebab nak buat puzzle ni. tapi pen kat dlm kete... =(










good night =)

0 other fingers talking:

Post a Comment