CLICK HERE FOR FREE BLOGGER TEMPLATES, LINK BUTTONS AND MORE! »

Friday, April 22, 2011

new addiction


adakah jejaka di atas saudara atau sepupu anda? jika benar sila angkat tangan macam usop wilcha (sambil buat tgn mcm usop)

jejaka diatas bukanlah sorang penyanyi terkenal satu dunia macam bruno mars. tak juga buat movie pasal diri sndri mcm justin bieber.

he is a Malaysian, young and free and the most important thing is....

HE IS EFFING TALENTED!!!

siapa dia yang aku suka gila ni?
nama dia imran, tapi nama komersial dia narmi. dia drummer one buck shot and he also singing solo. coolio!

such a talented young man, dia selalunya akan upload vids dia nyanyi kat youtube. korang boleh cari narmi2112. mana2 yang dipost oleh nama berkenaan, ha dia lah tu.

gadis2 diluar sana kalau cair dgr lagu dia dan rasa mcm nak buat jadi bf, harap maaf he's taken beybeh. dan kalau tak silap aku dia ade dedicate satu lagu untk cik awek dia. twirl is the name of the song. coolio.

lagu yang aku tngh gila skrg ni lagu baru dia, cair. music by he himself and lyrics by izaad amir. version dlm youtube tak lengkap. korg boleh tgk kat fb dia. sila tekan link ini. (cepat tekan sekarang, kalau tak dosa. Tuhan nampak.... =P)


awesomeness kot lagu dia. pehhh...

pada sape yang degil tak tekan link tu, ni lirik dia..


Oh indahnya
'pabila
khabarnya kau akanl tiba
dihadapanku
Jiwa resah menunggu
Fikiran pun bercelaru
menantimu


Tak kira apa pun menghalang, aku sanggup
Ku tahu kau pasti kan datang

chorus
Hanya kau mampu
Terangi malamku
Redupkan mata
Dan aku tersipu
Cair dihadapanmu./cair bila bersamamu



Hilang kawalan diri
Aku tersenyum sendiri
Memikirkan mu
Biarkan perasaan
Bawa ku terbang ke awan
aku tenang.

Walau pun hanya seketika ,
Dan kau pergi
Ku cari dan bawa mu semula
Ke sini

c/o
Hanya kau mampu
Terangi malamku
Redupkan mata
Dan aku tersipu
Cair.......
Hanya kau saja
Yang berikan rasa
Terindah oh
tiada lainnya.
Cair bila bersamamu


jgn lupa tgk lagu dia yg lain ok? confirm xkan rugi punya.





i dedicate this song to you =)

0 other fingers talking:

Post a Comment