CLICK HERE FOR FREE BLOGGER TEMPLATES, LINK BUTTONS AND MORE! »

Saturday, April 23, 2011

rehat otak kejap

okey kita take...... err dalam 30 minit kot?? pas tu kita sambung study balik ok? jadi hari ni aku nak share dgn korg beberapa benda.. hari ni kita bercerita kosong je. xde topik yg spesifik gitu org kata. terfikir nak update ape ehh hari ni. nak bukak cerita pasal ape hari ni. pening gak fikir skali teringat ade beberapa gambar yang terjeruk dalam laptop nih. so jom kita bersharing story sket sementara aku nak take a break jap. (a ke izzati? dari tadi lagi break nye)

hemmm.. okeyh nnti makin berjela mengarut. bermula dengan satu tempat yang aku memang dah lama tak pergi. ade la dah dalam 3-4 minggu tak gi makan2 kat situ.. mana tempatnye????


sushi king

weeeee..... mmg hantu makanan jepun aku nih. (tetiba skrg ade mak cik guard buat announcement guna PA system kat kom suruh kteorg blah kul 12 mlm. lek lu mak cik /akak guard. malam masih muda. tak remaja la balik bilik kul 12)

ok sambung cite pasal sushi king tu. meal fav aku.. tori khomi set. mmg masyuukk. dia punye ayam tu mmg off the hook. rasa perapan sos special dia tuh. tambah kalau letak natsume skali lg sedap. dalam set tu ade miso soup yg jua sedap sekali. pehh ni dah stimulate gastic emptying cephalic phase dah nih.

tapi bila dah tengah tahun, bila scholar dah nak habis ni, aku gi sana takat makan sushi atas belt yg ade promotion tu je. makan 6 piring ade la dalam rm20. kira ok la tu lepas gian makan sushi.

okeyh habis cite pasal sushi kita cite pasal benda yang aku tetiba teringin nak pulak. haritu (ntah berapa minggu yg lepas) aku gi kuar mkn sushi (lagi) dgn roomate aku, fatima. pergi FOS n tengok ade satu room slippers yg comel gila.

ini la rupa slipper tu.

terasa mcm nak la pulak barang sepasang. saje gedik2 nak pakai. xde keje. ape motif aku nak benda tu aku pun xtau. ok kena masukkan dalam wishlist ditepi ruangan blog.

mimpi ape sampai aku satu hari smpai skrg rs mcm nak je slippers tu. konon kalau pakai tu terasa diri lebih comel dari hari-hari semalam la. kononnyee..... tetiba ade yang masuk toilet pakai slippers tu sebab mamai bangun tido je terus tak tukar slippers lain. masa tu menangis je la kau slipper comel tu dah basah kena air jamban yang dah boleh buat jadi spesimen lab microbes. terus bley blaja untuk ospe nanti.

okeyh dah banyak bebel. pharmaco bnyk lg kena cover. rasa dha lebih 30mins nih. esok aku update lagi ok.

sebelum tu aku nak pesan.....

gosok gigi sebelum tido.

kalau tak........

ahaa. nak ke? tamau kan??



okeyh seriously. sambung study la izzati. bye2!!











were you the mystery motor man i saw this evening? tell me yes please......

0 other fingers talking:

Post a Comment