CLICK HERE FOR FREE BLOGGER TEMPLATES, LINK BUTTONS AND MORE! »

Saturday, September 18, 2010

hey old friend!!

AMARAN!!!
budak di atas ini sangat suka dan sangat kuat makan!!


this coming weekend im going to putrajaya. bukan untuk berjalan2 mencuci mata atau membuang duit di alamanda tatapi im gonna hv a sisterly sleep over at my friend's house!! YAYYY!!

lama gila tak jumpa dia. sejak aku masuk kuantan. emmm no, sejak dia masuk gombak. see, dia ade buat open house this weekend so she invited me over. sangat rindu pada dia.

she's my x-roomate back in pj and i missed her damn much!! we share a lot in common. kteorg dgr music yg sama, ade cara makan cheese yg sama..... yg berbezanye, aku ske bio tp dia xske, dia ske maths aku xske.

jadinye jumaat pas lab prostho ptg tu aku gerak ke kl sama ngan amal. bezanya kali ni aku xtido umah amal tp tido umah kawan aku tu. sabtu open house then ahad balik kuantan dgn amal smula. ohh yess xsabar tunggu weekend ni!!!

nak bukak habis semua cerita dari dia start masuk gombak sampai hari jumaat nnti. nak update segale-gale-gale-galeeeeeenye ohh yeah sngt suka.

FARAH AIMAN MD RADZI nantikan kedatangan aku keyh? aku nk ko bwk aku pusing2 putrajaya. nk merasa ko bwk kete. ngeh3...





rindu tgk EURO dgn aiman masa kat pj dulu =(


2 other fingers talking:

H A N said...

ehem2..tolong kem slm :p

Farah Azmi said...

amboi anep. (smbil bg jelingan tajam)
gataiii na.

Post a Comment