CLICK HERE FOR FREE BLOGGER TEMPLATES, LINK BUTTONS AND MORE! »

Thursday, September 16, 2010

warna warni aidilfitri


ini juga bukan post pasal raya. sebab tahun ni, tak de istilah raya dalam kamus tahunan aku.

sementelah 2 hari skip medication sbb xmau tido mau study, akhirnye ptg smlm aku mkn ubt. mula2 tu xboleh tido lagi. ye la ubat tu msti la perlu masa untk react ngan badan dulu kan? bila dah tak boleh tido tu, main la facebook jap. pas tu bila panggilan untuk tido tu dtg..... pehhhh mmg xboleh tahan lagi. trus tutup lappy n susun bantal dan segala bagai serta blanky tercinta. tido dan set alarm pukul 6. dh nk tido tu tetiba mama plak call. adessss.... ok la ckp la kt dia aku nk tido. then aku pun tido.......




"my lips like sugar......."

kuar la lagu tu as tone alarm aku. tahu la aku dh kul 6 rupenye. then off alarm. tapi badan nk tido lg ni. so aku tido. pas tu dinie dtg bilik tnya nk mkn pe. smbil mamai tu aku jwb, nasi goreng cina telur dadar. then sambung tido lagi.

pas tu terjaga kul 10mlm sbb teringt nasi xmakan lagi. on lampu sbb konon kalau baring2 ats katil pun xde la nk tido sbb cerah kan? alik2.... HARAAAAAM. tido jugak aku sampai kul 3 lebih baru sedar xtutup lampu.

maka aku tutup lampu, tarik selimut dan tido lagi. kul 7 pagi tadi baru sedar sepenuhnye. hahaahhha ambik kau!! 16 jam aku tido. mujur la ABC. tu dia effect ubat batuk campur ubat teteme. melayang plan aku nk study pharmaco malam tadi. tp at least pg ni aku bgun idung xde la nak meragam. tekak je rasa kering semacam.. perlu air sebab malam semalam lansung xminum air.

so hari ni aku xde alasan kata mengantuk. harini skip medication lagi. esok malam baru makan sebab pas exam nak gi tgk wayang dgn amal.

call mama tadi ajak dia buat open house tapi mama kata dia malas. sori la kawan2. mak aku bukan type yg buat open house or pape jenis makan2 kat rumah. so xde la open house tahun ni dan tahun seterusnye. heeeeee. teringin gak nk ade open house mcm org2 lain. member2 pun duk tnya bila open house. aku tak tau nk jwb pe. adesssss. semua pun pakat nnti nk serang raya umah aku tapi......... mama xbuat open house. mcm mn?






nak makan roti canai kat taj. sape nak temankan?

0 other fingers talking:

Post a Comment