CLICK HERE FOR FREE BLOGGER TEMPLATES, LINK BUTTONS AND MORE! »

Tuesday, December 7, 2010

gloomy december

bandar kuantan terchenta kelabu asap je semenjak dua menjak ni, matahari pun kengkadang tu malas je nak keluar. awan pulak naik kepala bila matahari dah kemalasan.

block baru untuk tahun kedua telah bermula 2 hari lepas tapi aku tak rasa pape pun. biasalah, the 1st week of the block is the best time ever. masa ni lah kalau kau nak meronggeng, nak buat xtvt pape, semua boleh. sebab tak busy lagi.

tapi tadi masa aku duk kemas2 kertas, kemas meja dan laci hikmat aku, baru aku sedar, aku ade berkoyan kerja menanti block baru ni rupanye. kerja tertangguh dan kerja yang bakal ditangguh. ade plak mcm tu. tak baik tangguh kerja lah izzati.

yang pasti block ni aku ade projek baru. dan addiction baru yang sebenarnye dah develop lama, cuma baru disedari beberapa hari yang lalu. apekah itu????


MENCONTENG!!!


ni conteng bukan sebarang conteng. ni conteng baek punya. doodle org pnggil. aku akan keluarkan beberapa design doodle aku and later work on my project of the block. well aku budak baru belajar so hasilnye tak de la lawa mane. plus tgn aku ni main conteng je pe yg ade dlm kepala otak aku ni, so pape yg keluar tu, ha tu lah dianye.

satu hal nak cerita, tadi tgk cite The Social Network. diilhamkan dari Facebook, aku boleh kata aku bg cite tu 3 out of 5. ok la.... not bad cite dia. dan yang pasti aku tak puas ati tgk cite tu sebab ending dia abrupt gila. i mean, bgatu la betul2 pe jadi pas tu, jgn la main tulis je. tak syok dowh. xde feeling lansung.

ok harus sambung buat kerja. dan plannig. a lot of planning and thinking.



you swore it would be okay.

0 other fingers talking:

Post a Comment