CLICK HERE FOR FREE BLOGGER TEMPLATES, LINK BUTTONS AND MORE! »

Friday, December 31, 2010

orang kaya baru

bila JPA masuk duit, semua la bebudak2 ni jadi org kaya baru express. macam-macam hal la yg diaorg duk guna guna duit tu. membeli mcm sakan haa.

klu org tnya aku pe yg aku beli untk scholar ni??

aku jwb brg2 muka aku, since segala keperluan dh habis n guna satu brand ni ingtkan cambest la rupenye haram rosak muka aku jdnye ha. maka terus ke parkson berjumpa yvonne dan membeli brg2. dah beli tu dpt shopping voucher rm 120. bnyk tu... so pe lg, trus aku kebas handbag seketul buat gi berjalan2. nk gi class, dh ade plan nk pkai beg pe. lebih shopping voucher tu bg kt mama, adam n sarah untk beli pape yg diaorg nk.

then tadi aku ke popular, beli buku yg mmg tgh gian nk bc skrg. aku borong 3 buku. ikutkan hati nk beli 5-6 buku tp lek lu.. sabar.. dh habis bc semua 3 buku, beli lain plak. satu satu ehh izzati.

ni lah dia buku yg aku beli. dh lama aim bukku me n mr darcy tu.

typical chic flicks novels. biasa la kan.. hehehhehehe... xpe la buat jd bedtime story aku. musim2 ujan ni, duk dlm blanky, sambil bc novel, best gak pe. mmg musim ni buat mood aku jd jiwang karat marat. dgn ujan renyai2 manje2 gitu, bc buku sedemikian rupa nye. hemm... awak di sana, jgn tackle saya ok? nnti ade saya ajak kawen nnti.


so planning nk start dgn buku yg dh lama aim. Me and Mr Darcy. cite pasal dia jumpe the real life Mr Darcy. cte dia klaka. (dh bc few pages. not bad.)

seterusnye nk bc Rumors Has It. cite ni pasal org yg suke kt org lain yg teruk tp depan mata dia ad org yg mmg superb gila nk buat jd bf tp dia xsedar2 gak.

dan akhir skali bc Corduroy Mansions. not sure cite dia mcm mn tp who cares. i just love reading. so yeah, org2 dia luar sana yg pernah suatu ketika ingt aku ni bkn kaki buku, bkn jenis yg layan kedai buku, library, pesta buku, jualan buku murah2, harap maaf sangkaan anda salah. instead, i can spend hours in a bookstore. lg suka klu gi tmpt yg penuh dgn buku2 lama 2nd hand, charity shop jual buku2 lama. best sbb kat situ ade buku lama yg best n harga pun murah so dpt borong lg bnyk. mwahahahahaha... (gelak evil)

okeyh, aku nk gi sambung baca. selamat semua!!!





filani fauzi cepat balik!!!

2 other fingers talking:

H A N said...

haha..memang org kaya xpress..masuk 2nd block,akaun dh tinggal bersen-sen je..haha..weyh,buku yg corduroy mansions tu mcm besh je..thriller ke?

weyh,awat Kuantan xde mph?rndu gila time kt Pj dulu.weekend,slalu lepak kt mph...

Farah Azmi said...

xtau la anep cite dia mcm mn sbb xbc lg. tp rsnye bkn thriller kot.

lek lu anep. satu2 la dia bukak. hehehehhe.. BK dlu. then mn tau MPH plak an..

Post a Comment