CLICK HERE FOR FREE BLOGGER TEMPLATES, LINK BUTTONS AND MORE! »

Saturday, July 2, 2011

2 down, 44 to go

kejadahnye tajuk post kau izzati????



hari semalam (1 julai 2011) classmate aku cik sabariah punye behday. hari bersejarah itu jadi makin bersejarah bila dia dinikahkan dengan jejaka pilihan beliau, encik ape-aku-tak-tau. huhuhu... tahniah tahniah.... sorry lah xdpt dtg sebab maam besar xbagi. plus kalau aku dpt pegi pun, aku tengah tak sihat. aku rasa aku tengah tonsilitis ni. kejadahnye tuu???? sakit tekak sebab tonsil bengkak. nak menelan sikit punya seksa. suara rock mcm ella dah.

beberapa hari yang lepas, classmate aku lagi sorang, encik abd rahman telah selamat di-ijab kabulkan dengan wanita pilihan beliau bernama puan ape-aku pun-tak-tau-jugak. yang tu aku xdpt pegi juga kerana maam besar xbg pegi. alasan?? jauh sangat smpai ke kelantan tu katanya.. aku senyap aje. malas nak kata lebih.

maka, dalam batch aku ade 46 org. dua dah kawen, tinggal lg 44.. huhuhu... boleh pulak buat countdown org kawen. xde keje.

sape lah yang last skali tu ehh. yg last tu kena buat habis gempak. sebab penutupan kan. kenduri untuk bebudak kelas 7 hari 7 malam siap bunga api la org kata. huahuahuahuha.....











that should be me-justin bieber. i know somehow there's a reason why i suddenly love that song.

2 other fingers talking:

H A N said...

org semua dok tunggu kenduri ang je farah...haha :D

Farah Azmi said...

kalau tunggu aku, mmg jenuh la angpa nk tunggu..... ang je lah. ang kan dah ad calon. =P

Post a Comment