CLICK HERE FOR FREE BLOGGER TEMPLATES, LINK BUTTONS AND MORE! »

Sunday, August 8, 2010

keluh kesah cik esah siri 2

sedih betul bila duduk jauh dari kawan2 sezaman skolah dolu-dolu. dan sedih juga bila dah msuk ostel, kwn2 dtg dari segenap pelusuk malaysia. ade pro n cons dia dan salah satu cons nye adalah bila dah abis skolah mcm aku ni, mula la nak jumpa member susah. sbb masing2 dduk jauh. nak harapkan member2 zaman skolah rendah? lagi lah.. aku skolah rendah kat Muadzam Shah. bukannye kt kuantan ni ha. so member2 duk sana. kalau x dduk sana pun ade yg dah pindah randah mengikut keluarga terchenta.

kengkadang rs jeles ngan member2 yg dpt kuar dgn member skolah diaorg. ye lah, rumah pun dekat semuanye. klu x dkt pun duk area sama. i mean lebih kurang dkt la area nye. yg aku ni nak kuar ngan member satu skolah, tunggu la Nadwa balik dr egypt, inche anas balik dr shah alam. tu pun klu jumpe. klu x xde la aku nk jumpe bebudak nih. mmber yg lain mcm aien, shaheena, semua blaja kt kl nun. aku je la yg tersadai kat kuantan ni ha.tanpa teman se-sekolah.

dah tu duk uia ni sebatang kera. okay ade la sorg budak skolah aku study sini gak, nabil namanya. tp dr skolah lg mmg xrapat sbb dia taiko. mana berani nk tegur. dh msuk uia la dia sibuk nak ngendeng2 tegur aku ckp, "wehh aku dulu satu skolah ngan kau lahh" dan hampir langgar aku dgn kete dia sbb mende ntah. tu pun yg satu u jarang nak mati jumpe. ni kan pulak yang jauh di mata.

oh teman2 se-sekolah ku, aku kangen banget sama kamu. mau jumpe... rindu sngt nihh.

0 other fingers talking:

Post a Comment