CLICK HERE FOR FREE BLOGGER TEMPLATES, LINK BUTTONS AND MORE! »

Monday, August 9, 2010

rasa macam ORANG TUA

sementelah 3 hari berturut-turut bersukan lepas 2-3 bulan tak bersukan, aku menghidap sakit-sakit badan. rite now ade DENSS'S Interbatch Sports Carnival. aku wakil batch untk netball n futsal.

makanye khamis lepas gi la jogging ngan elia kat taman bandar konon tak nak bagi badan terkejut dgn perubahan mendadak excessive movement. alik2 hampeh. xde maknanye. semalam pas training futsal untk game ptg ni, dah sakit-sakit kaki. dan pagi ni bangun pagi dah sakit satu badan. kaki, pinggang. and last friday pas training netball, gatal nak main badminton sbb konon dah lama xmain. alik2 sakit tgn. ha tu lah. lembik sngt.

tapi at least sakit dia xmcm masa pergi USIM untk Inter-varsiti hari tu. yang tu lagi hebat sakitnye. mujur penghabisan nye hari ni. kalau berlanjutan sampai 2-3 hari lagi, tak tau la mcm mn aku nak naik tangga sampai tingkat 4 t3, tak tau la mcm mn nk turun tngga. mmg terseksa.

maka pengajarannya di sini izzati, rajin-rajin lah bersukan supaya badan tak terkejut dan mula la nak sakit-sakit mcm ni. yang terseksa jiwa raga kau jugak.

tapi yang best pasal bersukan petang-petang ni, badan kuar peluh. rasa best gila. dan sedap untuk tido sbb penat kan? so bila landing je ats katil tu, lentok terus ha. bukan main lagi syoknye membuat taik mata.

semoga 3rd batch dentistry menang untk futsal harini dan untk volleyball juga petang nanti. kawan-kawan mari la menyokong kami!!!


(dah lama tak gi swimming, rindu kat air pulak rasa)

2 other fingers talking:

Mohd Filani Bin Mohd Fauzi said...

ada aku kisah ko nak kate ape? WAKAKAKAKA! wei! aku lagi la penat bagai nak berak hijau!

Farah Azmi said...

aku tertanya-tanya kenapa la blogger ni tak censored kan comment ko tu. betapa menggangu sensitiviti sesetangah individu.

=P

Post a Comment