CLICK HERE FOR FREE BLOGGER TEMPLATES, LINK BUTTONS AND MORE! »

Friday, August 20, 2010

tangan gatal nak mewarna

dari kiri: amal, aku, kayna dan elia

rs sngt seronok bila dapat pegang pencil colour lagi. dah lama tak pgg pencil colour. last pun masa exam aritu.

tadi ad masa lapang dlm class, amal buat orang sambung2 tu. ade 4 orang so aku suka rela nak kaler orang2 tu. jd aku kaler ikut baju yg aku, amal, kayna dan elia pakai untk gi class pg tadi. dan hasilnya adalah seperti diatas!!!

dan tadi jugak sempat lukis gambar rumah yang ade pokok dan buaian dan kereta warna hijau. ada pokok bunga 2 kuntum siap butterfly kaler biru. yes aku sngt suka mewarna. suka suka suka suka sngt. seronok........




(ade tak pertandingan mewarna tanpa had masa untk org dewasa?)

0 other fingers talking:

Post a Comment