CLICK HERE FOR FREE BLOGGER TEMPLATES, LINK BUTTONS AND MORE! »

Sunday, May 9, 2010

I GOT IT FROM MY MOMMA!!

saya ada seorang mak yg sangat best. semua orang nak kata yang mak diaorang best. tapi saya je yang betul. sebab ape tau? sebab mak saya mmg sngt best.

  • mak saya pandai masak mknnan feveret saya.
  • mak saya jahit semua baju kurung saya. baju sekolah, baju gi kelas. semua mak saya yang jahit.
  • mak saya seorang yang kreatif. handcraft lover yg kreatif
  • mak saya layan kepala tak betul saya
  • kalau mak saya mengantuk masa kerja, dia call saya untuk ilangkan mengantuk dia.
  • mak saya dan saya enjoy shopping sama-sama
  • mak saya superwoman di alam semesta
  • mak saya pandai hias rumah n tanam banyak pokok cantik2 kat rumah.
  • mak saya tau banyak lagu baru dari saya. dia siap dedicate lagu waliband, cari jodoh untuk saya sebab saya xde bf lagi. hapadaaaaaa
  • mak saya jaga saya time saya sakit
  • saya dan mak saya suka benda yang sama macam naik bukit, merapu, lelaki hensem, shopping, handbag cntik, baju lawa.
  • mak saya suka pergi ikea, saya suka ikea
  • mak saya fashion advisor saya
  • mak saya rockstar!!!

so mama kakak loves you!! even mama dah kurang comel dari kakak, kakak tetap syg mama. ngeh3.. well, i got it from my momma!!

mama suka mee kari




mama ngan along

ayat fav mama klu ada orang puji2 aku: i got it from my momma

0 other fingers talking:

Post a Comment