CLICK HERE FOR FREE BLOGGER TEMPLATES, LINK BUTTONS AND MORE! »

Monday, May 24, 2010

weh kau senyap dah blah dari bilik aku boleh tak?

look, aku tau kau pandai dari aku. aku tau kau study banyak dari aku, tolong jgn cite balik passal exam tadi yg sucks macam haram boleh tak?

kau nak kata kau tak sempat nak tulis satu piont, no no banyak point. weh bahalul, aku lagi banayk tak tulis point sbb aku mmg letak tepi topik tu la bodoh.

pas tu kau nak cite2 kat aku. bongok kau tau tak aku tak tido semalam? aku nak tido untk study biochem plak ni. kau boleh memekak kat bilik aku. kau boleh duk citer pasal exam tadi. sumpah otak kau dah jahanam. kau memang buta perut kan?

aku tak suka discuss pasal paper yang dah lepas kau faham tak? kau reti bahasa tak? kalau aku malas nak layan tu faham2 je la. buduh punya olang. pas tu lagi nak citer pe yang dia tulis la... pe yang dia miss la.. pe yg dia lupa la. well, nak dibandingkan dgn pe yg kau lupa tulis dan dgn pe yang aku tulis tu, sangat berbeza ok?????? banyak yang aku tak tulis, banyak yang kau tulis.

lepas ni kalau nak discuss paper yang baru je ambik, jangan ajak aku. aku tak suka.

3 other fingers talking:

Lucy S. said...

same la. alin pun x ske. smpi dah warning member2 lagi. dah lepas tu lepas la. tibe2 ade org nk buat org lg stress kan. haihhh.

Dinie Q said...

chillex babe. die mmg cmth kan.

*deep inhale, and exhale*

goodluck! :D

Farah Azmi said...

alin: tu lah pasal. hangin satu badan betul dgn org mcm tu. hadoiiii..

Post a Comment