CLICK HERE FOR FREE BLOGGER TEMPLATES, LINK BUTTONS AND MORE! »

Wednesday, May 5, 2010

im here not to JUDGE

aku menulis sekadar melepaskan rasa yang berbuku dalam hati. bukan untuk menghakimi sape2, ye lah, aku pun siapa nak judge orang, jauh sekali budak law (ape kaitannye izzati?)

dulu kau sendiri kata, tak tak bukan kau tapi kamu semua, kata yang kita adalah sama. tapi hari ni kau dah buktikan yang kau cakap tak serupa bikin. aku ada kisah ape yang aku cakap? even benda tu penting? kalau aku ada nak sampaikan ape2 yg penting ada kau pernah ambil peduli? kau sibuk dengan kau punya hal. your larger than life punya problems. aku nak tanya benda kecik je pun kau buat bodoh je kan?

dulu kau terasa kalau orang tak bagitau kau ape2 tapi sekarang aku nak bagitau kau something kau pulak buat tak tau. ape jenis orang tuh wehh? kau ni orang ke ape? eehh derr, klu lu nak org ikut cara lu, ikut telunjuk pendek lu, lu dgn lu punya cara boleh pergi mampos. gua rasa otak lu dah jahanam.

kau tengok orang bersusah payah buat satu benda ni, tapi kau boleh je senyum. padahal benda tu kita buat bersama. aku nak ajak kau buat bodo je. so dari kerja tak siap, aku jugak yang kena bawak diri sorang2. cuba kau letak diri kau dalam posisi aku. kau agak2 pe yang aku rasa? ehhh jap2. aku lupa. kau tak boleh rasa pape sebab kau memang dilahirkan tanpa perasaan. sebab atas dasar manusia yang dilahirkan berperasaan, mereka tak kan berperangai seperti kau.

maaf aku tak boleh terima perangai kau yang cakap tak serupa bikin tu. lu bikin gua panas. dari gua panas, pas panas gua kat member2 gua, baik gua jauhkan diri gua dari lu.

jadi kat sini aku nak tanya semula. kau rasa2 dengan perangai kau tu, kau agak2 ada orang kisah ke kalau kau nanti sibuk bagitau kat orang kau dipinggirkan? kau agak2 kau boleh ke kau hidup mcm tu? ye lah kan? kerja kau orang lain buat, org cakap kau boleh pergi buat benda lain, kau nak orang ikut cara kau. kau rasa2 tak jelik ke orang lain dengan perangai kau? tak pe, mungkin nnti kau sedar jugak kot. mungkin.

0 other fingers talking:

Post a Comment